Aprilia

Aprilia Facebook Twitter
0

Η Aprilia κερδίζει τον τίτλο κατασκευαστή για το 2011 στην κατηγορία 125 cc και κατακτά τον 46ο παγκόσμιο τίτλο στην αγωνιστική ιστορία της. Με τη νίκη του Nico Terol στην ισπανική πίστα Aragon,  η Aprilia κατακτά τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστή για την κατηγορία 125 cc.

Στο 13ο γύρο της κατηγορίας 125 κυβικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μoto GP, ο Τerol οδηγεί την Aprilia RSA στη νίκη,  χαρίζει στην Aprilia έναν ακόμη παγκόσμιο τίτλο, γράφει την 8η προσωπική του επιτυχία για τη σεζόν, ενώ ταυτόχρονα ισχυροποιεί τη θέση του στην πορεία για την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών, .

Η Aprilia, τέσσερεις αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, είναι πρώτη στην κατάταξη κατασκευαστών με 325 βαθμούς και διαφορά 111 βαθμών από τη δεύτερη αγωνιστική μάρκα του Ομίλου Piaggio την Derbi που κατακτά την δεύτερη θέση. Μια σημαντική διαφορά που δεν μπορεί να ισοσκελιστεί στους τέσσερεις αγώνες που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Με τη νίκη αυτή η Aprilia ενισχύει την φήμη της ως η πιο νικηφόρος ιταλική και ευρωπαϊκή μάρκα, με 291 νίκες συνολικά, σε αγώνες Grand Prix (148 στη κατηγορία 125 και 143 στην κατηγορία  250) και 37 τίτλους πρωταθλήματος (19 τίτλους κατασκευαστών και 18 οδηγών).

Η Aprilia έχει κατακτήσει συνολικά 46 Παγκόσμια πρωταθλήματα. Επιπλέον των 37 τίτλων MotoGP, στη συλλογή της έχει 7 τίτλους Off Road και 2 τίτλους Superbike.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM