Το BCA διοργανώνει μια σειρά διαδικτυακών διαλέξεων για το ευρύ κοινό

Το BCA διοργανώνει μια σειρά διαδικτυακών διαλέξεων για το ευρύ κοινό Facebook Twitter
0

Το BCA διοργανώνει, για το ευρύ κοινό, μια σειρά διαδικτυακών διαλέξεων. Διακεκριμένοι επιστήμονες και στελέχη του επιχειρηματικού χώρου θα αναπτύσσουν θέματα γενικού ενδιαφέροντος, με τρόπο απλό και εύληπτο, απολύτως κατανοητό, χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις ή σχετικές σπουδές. Μολονότι πυρήνας αυτών των διαλέξεων θα είναι οι τομείς στους οποίους ειδικεύεται το BCA όπως τα οικονομικά, η ναυτιλία και τα τουριστικά - ξενοδοχειακά, η θεματολογία τους θα επεκτείνεται και σε άλλους τομείς που αφορούν την καθημερινότητά μας.

Θα μπορείτε να συμμετέχετε υποβάλλοντας ερωτήσεις στον ομιλητή, στις οπoίες θα απαντάει σε πραγματικό χρόνο. Οι διαλέξεις θα γίνονται μέσω της ιστοσελίδας «Μένουμε σπίτι - Πάμε ομιλία!». Όλα γίνονται σε εθελοντική βάση: και η οργάνωση από το BCA και η συμμετοχή των ομιλητών είναι μια αφιλοκερδής προσφορά ενταγμένη στην προσπάθεια όλων μας να κάνουμε την εποχή του κορωνοϊού λιγότερο δύσκολη και περισσότερο δημιουργική, επενδύοντας σε γνώση και σε ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Το BCA χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια τη διαδικτυακή επικοινωνία και την εξ αποστάσεως διδασκαλία καθώς αυτός είναι ο σύγχρονος και φυσικά ο μελλοντικός τρόπος διά βίου μάθησης και εργασίας για έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματικών δραστηριοτήτων.

Μπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα των διαλέξεων από το https://live.bca.edu.gr/.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM