DOLE

DOLE Facebook Twitter
0

ΗDole, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή και διανομή φρούτων στον κόσμο, πρωτοπορεί στην εκπαίδευση σε θέματα παιδικής διατροφής και επιβεβαιώνει το αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο πραγματοποιώντας για δύο συνεχόμενες σχολικές χρονιές (Ιανουάριος 2012 – Ιούνιος 2012 & Οκτώβριος 2012 – Ιούνιος 2013) πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης με τίτλο “Υγιεινή Διατροφή – Σωστή Εκπαίδευση” στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας. Το πρόγραμμα είχε σαν στόχο την ανάδειξη της υψηλής διατροφικής αξίας των φρούτων στις ηλικίες 6-12 ετών, ηλικίες στις οποίες τα φρούτα είναι ακόμη πιο απαραίτητα και ωφέλιμα, ιδιαίτερα για τα ελληνόπουλα που παρουσιάζουν πολύ υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας. Η πολιτεία, τα σχολεία, οι ειδικοί και η οικογένεια έχουν μεγάλη ευθύνη. Απαιτούνται οργανωμένες, συστηματικές και επιστημονικά τεκμηριωμένες προσπάθειες στη διατροφική εκπαίδευση ώστε να διασφαλίζεται η σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών μας. Η Dole με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης συνεισέφερε, σχεδίασε και υλοποίησε καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στη διατροφική εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα, εξειδικευμένοι διατροφολόγοι εκπαίδευαν τους μαθητές σχετικά με την αναγκαιότητα και τις έννοιες της σωστής διατροφής, της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη συνεισφορά τους στην υγεία, την ευεξία καθώς και τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους, να εκφράσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις για την υγιεινή διατροφή και τη βελτίωση της καθημερινής τους απόδοσης με τους ειδικούς. Την ενημέρωση και τον διάλογο με τα παιδιά ακολουθούσε διανομή φρούτων, ειδικά σχεδιασμένων σταυρόλεξων και ενημερωτικών εντύπων που περιείχαν σχετικό υλικό, τεστ ευεξίας, παιχνίδια ζωγραφικής και χρήσιμες, υγιεινές συνταγές τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς τους. Επιπλέον, πραγματοποιούσαμε μια εντυπωσιακή εικονική περιήγηση στη νέα ιστοσελίδα της Dole, www.dole-earth.com και εξηγούσαμε όλες τις δυνατότητές της. Υπήρχε προβολή βίντεο και επακόλουθη συζήτηση για το περιεχόμενό τους (η πορεία της μπανάνας από τη φυτεία στο μαγαζί, θέματα βιωσιμότητας και περιβάλλοντος) καθώς και επίδειξη καθαρισμού ανανά μέσω της χρήσης κατάλληλου εξοπλισμού.

“Είναι πρώτιστο καθήκον για τη Dole να ενημερώνει τα παιδιά για τα οφέλη της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών,” δηλώνει ο Στάθης Πισλής, Διευθυντής Πωλήσεων της Dole Hellas. Η Dole θα συνεχίσει σταθερά να έχει τον ηγετικό ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών και των οικογενειών τους για τα οφέλη της σωστής διατροφής και ειδικά των φρούτων ενώ, παράλληλα, θα δίνει σε όλους την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM