Το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen ξεχώρισε στις προτιμήσεις των τουριστών και το 2018

Το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen ξεχώρισε στις προτιμήσεις των τουριστών και το 2018 Facebook Twitter
0

Το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen αποτέλεσε κορυφαία τουριστική επιλογή και για το 2018 καταγράφοντας 16% αύξηση σε tax free πωλήσεις από τουρίστες, που το προτίμησαν για να συνδυάσουν αγορές designers brands σε τιμές έως 70% πιο φθηνά και στιγμές χαλάρωσης σε ένα υψηλής αισθητικής περιβάλλον.

Το εκπτωτικό χωριό προτίμησαν τουρίστες που προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και από τρίτες χώρες. Από τις χώρες της Ε.Ε. μεγαλύτερη προτίμηση στις υπηρεσίες και την εμπειρία που προσφέρει το εκπτωτικό χωριό έδειξαν τουρίστες από την Γερμανία, Κύπρο και Αγγλία. Αντίστοιχα, οι τουρίστες από την Κίνα, τον Λίβανο και την Αίγυπτο αντιπροσωπεύσουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών εκτός Ε.Ε. Η αύξηση της τουριστικής κίνησης, ενίσχυσε και τις πωλήσεις tax free, οι οποίες, σε σύγκριση με το 2017, κατέγραψαν αύξηση 16%.

Η προτίμηση των τουριστών δεν είναι τυχαία, καθώς το εκπτωτικό χωριό έχει σχεδιαστεί με βάση διεθνή πρότυπα. Έχοντας μία στρατηγική τοποθεσία, απέχοντας μόλις 5 λεπτά από Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και 7 λεπτά από το λιμάνι της Ραφήνας, αποτελεί για τους τουρίστες μια ευκαιρία ψυχαγωγίας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία shopping. Μάλιστα, το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, πέρα από το υψηλό επίπεδο designer brand, επιλογών ψυχαγωγίας που προσφέρει & εγκαταστάσεων, διαθέτει όλες τις υποδομές για να εξυπηρετεί τους τουρίστες και να εξασφαλίσει μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία αναψυχής στην Αθήνα: τμήμα τουρισμού που συνεργάζεται στενά με ξενοδοχεία, τουριστικούς πράκτορες, πρεσβείες, μουσεία, υπηρεσία tax free, ειδικά πακέτα & επιπλέον εκπτώσεις για τουρίστες, αποθήκευση αποσκευών καθώς και ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες εξυπηρέτησης κάθε εθνικότητας τουριστών.

Το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen συνεχίζει να φροντίζει για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής αγοραστικής εμπειρίας για τους τουρίστες που το επισκέπτονται, επιθυμώντας να λειτουργεί ως ένας προορισμός πρώτης επιλογής.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το mcarthurglenathens.gr το facebook.com/McArthurGlenAthens και το instagram.com/mcarthurglenathens/.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM