Εργαστήρι Δημιουργικής Φαντασίας M art Kids

Εργαστήρι Δημιουργικής Φαντασίας M art Kids Facebook Twitter
0

Τα παιδικά εργαστήρια της φετινής χρονιάς καλύπτουν ένα διάστημα 6 μηνών (Νοέμβριος 2011-Απρίλιος 2012) και χωρίζονται σε τρείς γενικούς θεματικούς κύκλους. Η κάθε συνάντηση έχει ένα συγκεκριμένο θέμα (θεματολογικό χώρο)το οποίο υπάγεται στο γενικότερο θεματικό κύκλο. Με τον τρόπο αυτό τα παιδιά, όχι μόνο μαθαίνουν να δημιουργούν αλλά ταυτόχρονα η δημιουργία τους αποκτά και μια σημασιολογική προσέγγιση. Η τελευταία έχει ως στόχο να εισάγει στα παιδικά μαθήματα την λειτουργία της τέχνης ως ουσιαστικό μέσο της ανθρώπινης έκφρασης καθώς και την αναγκαιότητα του ανθρώπου να την εξωτερικεύσει.
Την επιμέλεια και την εκτέλεση του προγράμματος έχει αναλάβει ο εικαστικός Γιώργος Συρίγας

Γ’ Κύκλος Μάριος – Απρίλιος 2012

3, 10 Μαρτίου 2012

Θεματολογικός χώρος: Μετουσίωση της καθημερινότητας σε τέχνη.

Τα παιδιά θα κατασκευάσουν από μία πάνινη ποδιά (πατρόν-ράψιμο)την οποία και θα διακοσμήσουν ζωγραφικά.

31 Μαρτίου 2012

Θεματολογικός χώρος: Μετουσίωση της καθημερινότητας σε τέχνη Δημιουργία μιας ιδεατής εταιρείας (επιλογή πεδίου δράσης- σχεδίαση λογοτύπου- κατασκευή κάρτας).

28 Απριλίου 2011

Θεματολογικός χώρος: Μετουσίωση της καθημερινότητας σε τέχνη Κατασκευή φωτιστικού από πρωτότυπα και ανακυκλώσιμα υλικά. Ακολουθεί η διαδικασία διακόσμησης με χρώματα-πλαστελίνες και κολάζ από φωτογραφίες και τρισδιάστατα υλικά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM