H Novibet στηρίζει το παιχνίδι, χωρίς οπαδική βία

Novibet: Στηρίζουμε το παιχνίδι, χωρίς οπαδική βία Facebook Twitter
0

Στηρίζουμε το παιχνίδι, χωρίς οπαδική βία. Με αυτό το μήνυμα η Novibet τοποθετείται κατά της οπαδικής βίας και αναλαμβάνει δράση, υποστηρίζοντας εμπράκτως τις αξίες του υγιούς αθλητισμού, στο πλαίσιο των ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιεί. 

Στο ερώτημα «Τι Ομάδα Είσαι», απαντούμε: «Όποια Ομάδα Κι Αν Είσαι Σε Θέλουμε», ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία #noviolence, με πρώτο σταθμό ένα διευρυμένο πρόγραμμα αιμοδοσίας σε συμβολικά σημεία της χώρας, επεκτείνοντας τη δράση αιμοδοσίας που εφαρμόζει η εταιρεία εσωτερικά, σε ευρεία εθελοντική συμμετοχή. 


Η Novibet, με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύει πως η μόνη ομάδα που έχει ζωτική σημασία, είναι η ομάδα αίματος. Με στόχο την έμπρακτη ενίσχυση νοσοκομειακών φορέων και συνανθρώπων μας, που χρειάζονται την στήριξή μας και ακολουθώντας τις οδηγίες του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ), η Novibet μας προσκαλεί να πάρουμε όλοι μέρος στην πρωτοβουλία και να περάσουμε μαζί ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας.


Επιπλέον, με σκοπό την ευρεία ενημέρωση και κοινωνική ευαισθητοποίηση του κοινού, η εταιρεία μεταδίδει το μήνυμα «Στηρίζουμε το παιχνίδι, χωρίς οπαδική βία» από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες. Το αφήγημα του τηλεοπτικού σποτ αναδεικνύει σημαντικά ερωτήματα που συναντά κανείς κατά τη διάρκεια της ζωής του σε όλους τους τομείς, όπως στον εκπαιδευτικό («Θες να γίνουμε φίλοι;», «Εσύ τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;»), τον προσωπικό («Θες να μου δώσεις το τηλέφωνό σου;») και τον επαγγελματικό («Τι λες, μπορείς να ανταπεξέλθεις;»). Μέσω αυτών, υπογραμμίζεται ότι ερωτήματα όπως το «Τι ομάδα είσαι ρε;» και επομένως, ευρύτερα οι αθλητικές επιλογές και προτιμήσεις, δεν θα πρέπει επουδενί να συνυπολογίζονται μεταξύ των κομβικών επιλογών που μπορεί να κάνει ένα άτομο και να αποδεικνύονται καθοριστικές για την εξέλιξη της πορείας της ζωής του.


Στο πλαίσιο της καμπανίας ευαισθητοποίησης, η πρώτη αιμοδοσία θα υλοποιηθεί στις 8/3 στα γραφεία της εταιρείας, με τη συμμετοχή εργαζομένων της εταιρείας και συνεργατών. Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση για τις ημερομηνίες και τα σημεία αιμοδοσίας για το ευρύ κοινό. 
 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM