H Stoiximan παρουσιάζει το Κύπελλο του UEFA ΕURO 2024™ στο ελληνικό φίλαθλο κοινό

H Stoiximan παρουσιάζει το Κύπελλο του UEFA ΕURO 2024™ στο ελληνικό φίλαθλο κοινό σε μια μοναδική εκδήλωση Facebook Twitter
0

Η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming, η Επίσημη Παγκόσμια Χορηγός του UEFA EURO 2024, φέρνει στην Αθήνα το τρόπαιο για το οποίο θα αγωνιστούν 24 εθνικές ομάδες της Γηραιάς Ηπείρου στα γήπεδα της Γερμανίας. Η επίσημη παρουσίασή του στο φίλαθλο κοινό θα πραγματοποιηθεί σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, που θα λάβει χώρα την Πέμπτη 21 Μαρτίου, από τις 15.00 έως τις 20.00, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά και να φωτογραφηθούν με το τρόπαιο, που θα σηκώσει η νέα πρωταθλήτρια Ευρώπης στον ουρανό του Ολυμπιακού Σταδίου του Βερολίνου, το βράδυ της 14ης Ιουλίου. H Stoiximan καλεί όλους τους φιλάθλους να παρευρεθούν για να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία, σε μια μοναδική εκδήλωση, η οποία επιφυλάσσει εκπλήξεις, όπως μοναδικούς διαγωνισμούς , για να βρεθούν στα γήπεδα του UEFA EURO 2024.

Ο Κώστας Γαλανόπουλος, Υπεύθυνος Χορηγιών της Stoiximan, σημείωσε: «Η χορηγική συνεργασία της Kaizen Gaming και της Stoiximan με την UEFA για το EURO 2024 μας γεμίζει με χαρά και υπερηφάνεια, καθώς είμαστε η πρώτη εταιρεία του κλάδου παγκοσμίως, που συνάπτει μία τέτοια συμφωνία με την UEFA National Team Football για αυτόν τον κορυφαίο ποδοσφαιρικό θεσμό. Η έλευση του τροπαίου στην Ελλάδα, δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς από τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου να το δουν από κοντά, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή μας να τους παρέχουμε μοναδικές εμπειρίες. Ευχόμαστε να απολαύσουμε ένα EURO γεμάτο συγκινήσεις και φυσικά, με την παρουσία της Εθνικής μας στα γήπεδα της Γερμανίας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM