A Hashtag for a Meal: Ο τόνος Geisha μάς καλεί να αξιοποιήσουμε τα leftovers μας

H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter
0

Ο τόνος Geisha, μέλος του ομίλου Κώστα Παπαέλληνα ΑΕΒΕ, με τη δράση του A Hashtag for a Meal, καλεί τον κόσμο να αξιοποιήσει τα leftovers του και να μοιραστεί στα social media τις συνταγές του για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας μόνο το #ahashtagforameal.


Το 2023, η Geisha βγήκε στους δρόμους της Αθήνας, συγκέντρωσε χριστουγεννιάτικες ευχές και τις μετέτρεψε σε γεύματα, χρησιμοποιώντας προϊόντα που ήταν κοντά στη λήξη τους, φέρνοντας χαμόγελα σε όσους το είχαν ανάγκη. Με 8.640 ευχές προσφέρθηκαν 8.640 γεύματα αγάπης.

H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter
H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter

Το 2024, θέλοντας να χαρίσει ακόμη περισσότερα χαμόγελα, δημιούργησε την ενέργεια "A Hashtag for a Meal”, όπου η χρήση ενός μόνο hashtag συνεπάγεται με ένα γεύμα για όσους έχουν ανάγκη.
Τα βήματα για να συμβάλει κάποιος είναι απλά:

  1. Αξιοποίησε τα leftovers σου, δημιουργώντας μια συνταγή με τόνο GEISHA και μειώσε τη σπατάλη.
  2. Τράβηξε μια φωτογραφία του πιάτου σου.
  3. Κοινοποίησέ την στο story ή στην ανάρτησή σου, χρησιμοποιώντας το hashtag #ahashtagforameal.
  4. Μην ξεχάσεις να κάνεις tag την @‌geisha_tuna για να μετρηθεί η προσφορά σου.
  5. Η αναφορά σου μετατράπηκε σε γεύμα

Η GEISHA απο το 1998 είναι στο τραπέζι μας χαρίζοντας νόστιμες και γρήγορες συνταγές που ανταποκρίνονται στον σύγχρονο και απαιτητικό τρόπο ζωής, προσπαθώντας παράλληλα να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων στο ελάχιστο. Ας συμβάλουμε όλοι μαζί!

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM