Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας

Η Coca-Cola και ο Άκης Πετρετζίκης μας προσκαλούν να απολαύσουμε τις μικρές νίκες της καθημερινότητας Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Κάθε Μικρή Νίκη Αξίζει Να Την Απολαμβάνεις» και μας καλεί να γιορτάσουμε τις μικρές νίκες που κρύβονται στην καθημερινότητά μας και συχνά περνούν απαρατήρητες. Με έμπνευση την παγκόσμια καμπάνια του brand και πρωταγωνιστή τον Chef Άκη Πετρετζίκη, η Coca-Cola δημιούργησε ένα ακόμα μοναδικό τηλεοπτικό spot, που αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρή προσωπική νίκη μπορεί να αποτελέσει την ιδανική αφορμή για να απολαύσεις ένα λαχταριστό γεύμα, παρέα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και φυσικά τη συντροφιά μίας παγωμένης Coca-Cola.

H καθημερινότητά μας κρύβει συχνά μία σειρά από μικρές νίκες, που μπορούν να μας αλλάξουν τη διάθεση, οι οποίες όμως δεν λαμβάνουν πάντα την προσοχή που τους αξίζει. Η Coca-Cola μάς καλεί να αναγνωρίσουμε αυτές τις στιγμές, να τις γιορτάσουμε και να τους δώσουμε τη σημασία που τους αναλογεί. Αν πρόλαβες να επιστρέψεις νωρίς σπίτι ώστε να βγάλεις μία ακόμα βόλτα τον σκύλο σου, βρήκες χρόνο να τα πεις στο τηλέφωνο με φίλους σου, παρακολούθησες απερίσπαστος την αγαπημένη σου σειρά ή πρόλαβες να κλείσεις τις καλοκαιρινές σου διακοπές, τότε σίγουρα αξίζει να απολαύσεις τη στιγμή και να γιορτάσεις.

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Coca-Cola εγκαινιάζει τα Celebration Walls, προσφέροντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να μοιραστούν τις δικές τους μικρές νίκες. Το κοινό μπορεί να επισκεφθεί την σελίδα της Coca-Cola, να γράψει τη δική του μικρή νίκη και να τη δει να προβάλλεται σε κεντρικά σημεία της Αθήνας αλλά και στα social media της Coca-Cola.

Η Μάρθα Οστιούνη, Senior Manager, Marketing για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Coca-Cola, ανέφερε σχετικά: «Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη με υποχρεώσεις που συχνά μας οδηγούν να μην δίνουμε την πρέπουσα σημασία στις μικρές νίκες, που την αποτελούν. Στην Coca-Cola, πιστεύουμε στη δύναμη που κρύβεται μέσα σε αυτές τις μικρές νίκες και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μέσα από τη νέα μας καμπάνια έχουμε τη δυνατότητα να αναδείξουμε αυτές τις στιγμές, αλλά και να τις απολαύσουμε όπως τους αξίζει. Παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, νόστιμο φαγητό και μια παγωμένη Coca-Cola

Η ταινία είναι διαθέσιμη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ιστοσελίδα της Coca-Cola, ενώ μπορείτε να την απολαύσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM