Χριστούγεννα από τη JYSK: Η συλλογή Nordic mood φέρνει έλατα, αστεράκια και σκανδιναβικά ξωτικά

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter
0

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η JYSK, η μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων από τη Δανία, παρουσίασε την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου, τη νέα ανανεωμένη συλλογή της NordicMood με έπιπλα και είδη διακόσμησης για το σπίτι. Η εκδήλωση, που τείνει να γίνει θεσμός και προάγγελος της περιόδου των Χριστουγέννων, πραγματοποιήθηκε στον χώρο εκδηλώσεων “Gazarte”, στο Γκάζι. Οι καλεσμένοι της JYSK, εκπρόσωποι από τον δημοσιογραφικό χώρο και το interiordesign, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη νέα συλλογή της για τη χειμερινή περίοδο 2023-24, που με τα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά της JYSK ανέδειξε όλα τα πλεονεκτήματα του σκανδιναβικού design και τη μαγεία των Χριστουγέννων, όπως αυτά γιορτάζονται στις χώρες του Βορρά.

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter

Για πολλούς ανθρώπους στον κόσμο και φυσικά για τη JYSK, τα Χριστούγεννα είναι πραγματικά συνώνυμο της θαλπωρής που στη Δανία αποτελεί μία φιλοσοφία ζωής, γνωστής παγκοσμίως με το όνομα “hygge”. Για να καλωσορίσει από νωρίς τη φετινή περίοδο των εορτών, η JYSK λανσάρει τη νέα συλλογή NordicMood παρουσιάζοντας μία σειρά από τα απόλυτα σκανδιναβικά χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα γιορτινό σπίτι.

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter

Η νέα συλλογή ενσωματώνει διαχρονικά στοιχεία των παραδοσιακών σκανδιναβικών Χριστουγέννων, όπως καρδούλες, έλατα και αστεράκια και, βέβαια, τα πιο συμπαθητικά σκανδιναβικά ξωτικά με τα χαρακτηριστικά μυτερά καπέλα τους. Εμπλουτισμένες και εκλεπτυσμένες αποχρώσεις του κλασικού πράσινου και του κόκκινου, συμπληρώνουν το ξύλο σε λευκές και γήινες αποχρώσεις, δίνοντας ένα αποτέλεσμα χρωματικών συνδυασμών που αγκαλιάζουν τα παραδοσιακά Χριστούγεννα σε έναν εορτασμό χαρούμενης νοσταλγίας. Η νέα NordicMood συλλογή για τα Χριστούγεννα είναι ήδη διαθέσιμη στα καταστήματα JYSK και στο e-shop JYSK.gr, ώστε οι πελάτες της σε όλη την Ελλάδα να έχουν αρκετό χρόνο για να προετοιμαστούν να απολαύσουν την αδιαμφισβήτητα καλύτερη εποχή του χρόνου.

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter

Ο Κώστας Δημόπουλος.Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας, ανέφερε σχετικά με την εκδήλωση: «Στη JYSK είμαστε πολύ περήφανοι για τα προϊόντα μας και για τον τρόπο που αυτά καταφέρνουν να μεταμορφώσουν και να ομορφύνουν το σπίτι ή τον επαγγελματικό μας χώρο, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουμε ακριβά για αυτό. Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιπλώσουμε και να διακοσμήσουμε έναν χώρο που θα μπορέσει να μεταφέρει νοητά τους καλεσμένους μας στη Σκανδιναβία, την περίοδο των Χριστουγέννων. Έτσι και φέτος δώσαμε μία νότα αισιοδοξίας και λίγο από το γιορτινό φως σε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Άλλωστε το πρώτο βήμα για ένα ταξίδι, πραγματικό ή νοητό είναι να θέλεις να το πραγματοποιήσεις. Η JYSK, διαθέτει πάνω από 3.300 καταστήματα σε 48 χώρες στον κόσμο και μία περιήγηση σε ένα από αυτά ή στο e-shop JYSK.gr αποτελεί μία υπέροχη πηγή έμπνευσης και ένα ταξίδι στον κόσμο του homedeco».

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter

Η JYSK είναι μία διεθνής αλυσίδα καταστημάτων ειδών σπιτιού, με σκανδιναβικές ρίζες, η οποία κάνει την ανανέωση του σπιτιού και του κήπου εύκολη για όλους. Με περισσότερα από 3.300 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα σε 48 χώρες, η JYSK έχει πάντα μία εξαιρετική προσφορά και μία ανταγωνιστική εξυπηρέτηση προς τους πελάτες της, ανεξάρτητα από  ποιον τρόπο επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους.

Ο ιδρυτής της, LarsLarsen, άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη Δανία, το 1979. Σήμερα η JYSK απασχολεί 30.000 υπαλλήλους.

Σκανδιναβικά Χριστούγεννα απο τη JYSK Facebook Twitter

Η JYSK ανήκει στην οικογένεια που κατέχει το LarsLarsenGroup, με ένα συνολικό ετήσιο τζίρο 44 δις DKK για το οικονομικό έτος 2021-22. Ο τζίρος της JYSK ήταν 36,2 δις DKK για το οικονομικό έτος 2021-22.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM