Η Coca-Cola στην Ελλάδα απέσπασε 31 βραβεία στα Event Awards 2023

Η Coca-Cola στην Ελλάδα απέσπασε 31 βραβεία στα Event Awards 2023 Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola στην Ελλάδα έλαβε κορυφαίες διακρίσεις στην τελετή απονομής των Event Αwards 2023, η οποία πραγματοποιήθηκε για 8η χρονιά από την BOUSSIAS Events. Η εταιρεία απέσπασε συνολικά 31 βραβεία για την καινοτομία, την προσαρμοστικότητα και την ευελιξία της στη διοργάνωση εκδηλώσεων, καθώς και την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας στο καταναλωτικό κοινό.

Πιο συγκεκριμένα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον διακρίθηκε με τον τίτλο «Event Marketer of the Year», το οποίο αποτελεί ένα από τα κορυφαία βραβεία του θεσμού για τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλών προδιαγραφών. Επιπρόσθετα, οι προωθητικές ενέργειες των προϊόντων Corona, Bud και Famous Grouse, αλλά και η  δυναμική παρουσία της εταιρείας στο Athens Bar Show 2022 και το HoReCa EXPO 2023, ξεχώρισαν για την καινοτομία τους στις κατηγορίες στις οποίες συμμετείχαν, λαμβάνοντας συνολικά 16 βραβεία (6 Gold, 6 Silver και 4 Bronze). Στο ίδιο πλαίσιο, η Coca-Cola στην Ελλάδα έλαβε 12 διακρίσεις για τις προωθητικές ενέργειες που αφορούν στα προϊόντα: Coca-Cola, Fanta, Sprite και Schweppes (4 Gold, 3 Silver και 5 Bronze βραβεία).

Παράλληλα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε 2 Platinum βραβεία για την παρουσία της στους δύο μεγάλους θεσμούς του κλάδου HoReCa, το Athens Bar Show και το HoReCa EXPO στις κατηγορίες Corporate Events και Brand Experiences αντίστοιχα, συγκεντρώνοντας τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας. Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αποδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες και συνεργάτες της.

Η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Premium Spirits & Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτουμε ένα από τα ισχυρότερα και πιο ευέλικτα χαρτοφυλάκια προϊόντων στον κλάδο, το οποίο ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε περίσταση κατανάλωσης οποιαδήποτε στιγμή και ώρα της ημέρας. Για εμάς, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μας και η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στον καταναλωτή με υπεύθυνο τρόπο, αποτελεί κινητήρια δύναμη και στρατηγικό στόχο. Συνεχίζουμε να ανεβάζουμε καθημερινά τον πήχη ψηλότερα  χάρη στο πάθος, την αφοσίωση και τις ικανότητες των ανθρώπων μας που μοιράζονται το όραμα της εταιρείας και αναπτύσσουν συνεχώς καινοτόμες και δημιουργικές ιδέες».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com, το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM