Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου η νέα καμπάνια κατά του εκφοβισμού που δημιούργησε η Leo Burnett για την Oral-B και την ψηφιακή πλατφόρμα Live Without Bullyingη οποία ειδικεύεται στη δωρεάν παροχή online συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Με το μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα», η Leo Burnett εστιάζει στις σοβαρές επιπτώσεις που έχει ο εκφοβισμός σε μικρές ηλικίες, οδηγώντας σε παιδιά που φοβούνται να εκφραστούν, να ακουστούν και να χαμογελάσουν.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Η καμπάνια αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του ελληνικού κοινού αναφορικά με τη βαρύτητα του θέματος, ώστε να αναδείξει τη σημασία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, στο οποίο όχι μόνο θα ακουστούν οι φωνές των παιδιών, αλλά θα λάβουν και ουσιαστική στήριξη τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι καθηγητές και οι γονείς τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Oral-B έρχεται να προσφέρει ένα τέτοιο ασφαλές περιβάλλον σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα της Ελλάδας, μέσα από τη συνεργασία της με το Live Without Bullying.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Τη σκηνοθεσία της κεντρικής ταινίας έκανε ο δημοφιλής σκηνοθέτης Βασίλης Κεκάτος, ενώ τα digital videos σκηνοθέτησε ο νεοεμφανιζόμενος και πολλά υποσχόμενος σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος, σε παραγωγή της TopCut – Modiano.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM