Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης Facebook Twitter
0

Την Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του οινοποιείου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου, ενός εκ των παλαιοτέρων οινοποιείων της Μακεδονίας. Η στρατηγική συνεργασία της Lidl Ελλάς με τον ΑΣΕΠΑ μετρά 10 χρόνια, ενώ η επίσκεψη στο οινοποιείο εξελίχθηκε ως οριζόντια ευαισθητοποίηση για τα θέματα της πρωτογενούς παραγωγής, με αιχμή την αμπελουργία – οινοποιία.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την αμπελουργική παράδοση της περιοχής, αλλά και να ξεναγηθούν στους χώρους του οινοποιείου γνωρίζοντας τα στάδια της εμφιάλωσης και τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται σε όλη την παραγωγική διαδικασία. Στην επίσκεψη συμμετείχε και ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, καθηγητής Σέρκος Χαρατουνιάν, ο οποίος ανέπτυξε τη σημασία της διαχείρισης των φυσικών πόρων στην αμπελουργία και την αγροτική ανάπτυξη.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης Facebook Twitter

Σε συνέχεια της ξενάγησης πραγματοποιήθηκε οινογνωσία, όπου οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα κρασιά που παράγει το οινοποιείο του συνεταιρισμού για την εταιρεία Lidl Ελλάς: τον αφρώδη ροζέ οίνο Demi Sec Π.Ο.Π. Αμύνταιο, το Ξινόμαυρο Reserve Π.Ο.Π. Αμύνταιο, αλλά και την πιο πρόσφατη προσθήκη ετικέτας στα καταστήματα Lidl, το «Ξ», ένα ροζέ ημίξηρο 100% ξινόμαυρο Π.Γ.Ε. Φλώρινα, με δροσιστική οξύτητα και μετρημένη γλυκύτητα.

Ο ΑΣΕΠΑ ξεκίνησε την οινοποιητική του πορεία το 1959, και από το 1972 αναγνωρίζεται επίσημα η αμπελουργική ζώνη του Αμυνταίου με τη διάκριση Π.Ο.Π.. Σήμερα αριθμεί περίπου 54 μέλη – αμπελουργούς, οι οποίοι καλλιεργούν 1000 στρέμματα με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης Facebook Twitter

Μετά την ξενάγηση, στον χώρο του οινοποιείου ακολούθησε γεύμα-έκπληξη με τοπικά προϊόντα της σειράς «Νώμα» και άλλα φρέσκα προϊόντα Lidl με την υπογραφή του σεφ Βασίλη Καλλίδη χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες γεύσεις, εμπνευσμένες από την τοπική κουζίνα της περιοχής, σε όλους τους καλεσμένους. Στο πλαίσιο του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε, επίσης, επίσκεψη στο Κέντρο Προστασίας λύκου και λύγκα ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ.

«Το καλό κρασί προϋποθέτει κατάλληλη φυσιολογία εδάφους, ευνοϊκό κλίμα, αλλά και κατάλληλη διαχείριση φυσικών πόρων. Η Lidl προωθεί ενεργά την προστασία της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα. Προσεγγίσαμε, επομένως, το οινοποιείο ως παραγωγική μονάδα ενός ευρύτερου φυσικού περιβάλλοντος, με χλωρίδα και πανίδα. Η Lidl Ελλάς διαθέτει στα ράφια της συνολικά 70 ετικέτες κρασιών, εκ των οποίων οι 50 είναι ελληνικής παραγωγής. Μέσω των στρατηγικών συνεργασιών της με Έλληνες οινοπαραγωγούς, η εταιρεία τους δίνει τη δυνατότητα να εξάγουν τα προϊόντα τους σε χώρες δραστηριότητάς της στο εξωτερικό, ενώ μέσω των ελληνικών εβδομάδων στο δίκτυο της Lidl ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη» δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης Facebook Twitter

Τους τελευταίους 12 μήνες η Lidl Ελλάς έχει απορροφήσει 4,5 εκατομμύρια φιάλες από τους 5 Έλληνες προμηθευτές, με τους οποίους συνεργάζεται σε μόνιμη βάση. Η στήριξη της Lidl Ελλάς στον ελληνικό παραγωγικό κλάδο είναι καίρια, καθώς προτεραιότητά της αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τόσο μέσα από τα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και ανοίγοντας τον δρόμο στους προμηθευτές της για διεύρυνση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στο εξωτερικό.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.grfacebook.com/lidlgrtwitter.com/Lidl_Hellas_ / instagram.com/lidl_hellaslinkedin.com/company/lidl-hellasyoutube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM