Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες Facebook Twitter
0

H MISKO, συνώνυμη των ζυμαρικών για τον Έλληνα καταναλωτή εδώ και 94 χρόνια, φέρνει αέρα ανανέωσης στην κατηγορία μέσα από τη νέα της διαφημιστική ταινία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες. Η νέα αυτή κατεύθυνση αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως η αγαπημένη μάρκα  ζυμαρικών συνεχίζει να χαράσσει νέους δρόμους τόσο στο κομμάτι της επικοινωνίας όσο και σε αυτό της εικόνας.

Βασικός πρωταγωνιστής της νέας της τηλεοπτικής καμπάνιας «Η Γεύση που μας Ενώνει» είναι τα απαράμιλλης ποιότητας ζυμαρικά της MISKO. Μέσα από αυτά, ενώνονται μικροί και μεγάλοι, εκείνοι που αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα και εκείνοι που πειραματίζονται με ό,τι νέο υλικό πέσει στα χέρια τους, εκείνοι που εκτιμούν το καλό φαγητό αλλά και εκείνοι που δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στη μαγειρική. Και παρ’ ότι μοιάζουν να είναι τόσο διαφορετικοί, όλοι αναζητούν γεύση και ευχαρίστηση στο φαγητό, με τα ζυμαρικά να αποτελούν μια σταθερή επιλογή όποια κι αν είναι η διατροφική προτίμηση. Σε αυτό το πλαίσιο η MISKO δεσμεύεται για κορυφαία γεύση και ακαταμάχητη ευχαρίστηση, όποια και αν είναι η πρόκληση. Γιατί η MISKO είναι η γεύση που μας ενώνει.

 

 

 

Η νέα διαφημιστική ταινία της MISKO δημιουργήθηκε από την Soho Square Athens, σε παραγωγή της Picky Productions και υπό την επίβλεψη των σκηνοθετών Danny & Loco. Το Food Styling των πιάτων επιμελήθηκαν οι Tina & Olivia Webb ενώ το τραγούδι, που συντέθηκε αποκλειστικά για την ταινία φέρει την υπογραφή του Λευτέρη Σαμψών.

Ταυτόχρονα με τη νέα επικοινωνία, η MISKO λανσάρει και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική, που επιμελήθηκε το design agency Bob Studio. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές τονίζουν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και  η ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την έμπρακτη στήριξη της MISKO στην εγχώρια αγροτική οικονομία.

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες Facebook Twitter

Μέσα από τη νέα της επικοινωνία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες, η MISKO, σεβόμενη την παράδοση απελευθερώνει τον πιο σύγχρονο χαρακτήρα της. Κοιτάζει με σιγουριά και αισιοδοξία το μέλλον, υπενθυμίζοντάς μας ότι όσο διαφορετικά κι αν ζούμε, η βάση μας είναι κοινή. Η βάση μας είναι η γεύση. Η γεύση που όλοι αγαπάμε, η γεύση που στο τέλος μας φέρνει στα ίδια τραπέζια. Και αυτή η γεύση έχει ένα όνομα, αυτό της MISKO.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM