Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο. Τον άνθρωπο που προσπαθεί, που δυναμώνει μέσα από κάθε δοκιμασία, που ξεπερνά κάθε εμπόδιο, που προχωρά πάντα μπροστά.


Τον άνθρωπο που μάχεται για τον ίδιο και παράλληλα νοιάζεται για τους συνανθρώπους του. Τον άνθρωπο που δεν φοβάται αλλά επιμένει και στο τέλος τα καταφέρνει.


To νέο τηλεοπτικό σποτ της εταιρείας ΒΙΚΟΣ, όπου τη μουσική υπογράφει ο aprovoli, είναι αφιερωμένο σε όλους εμάς, που ο καθένας από το δικό του μετερίζι έκανε και θα συνεχίσει να κάνει το σωστό, με υπευθυνότητα και προσωπικές θυσίες. Σε εκείνους που εργάζονται ακατάπαυστα, υπό αντίξοες συνθήκες, για να είμαστε υγιείς και ασφαλείς. Σε εκείνους που εργάζονται για να μην μας λείψει τίποτα όσο εμείς μένουμε σπίτι. Σε εκείνους που μας γεμίζουν δύναμη και αισιοδοξία πως θα αφήσουμε σύντομα πίσω μας τον φόβο και την αβεβαιότητα.

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά Facebook Twitter


Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ, συνεπής στη διαχρονική και έμπρακτη στήριξη που παρέχει στον άνθρωπο μέσα από πράξεις κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα.


Ως άνθρωποι, όλοι μαζί, θα νικήσουμε και σε αυτή την δοκιμασία. Και όπως το νερό, έτσι και εμείς, οι άνθρωποι, θα βρούμε τρόπο να ξεπεράσουμε τα εμπόδια.


Θα βρούμε τον δρόμο μας για το αύριο.

 



Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM