Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Rexona με τον Στέφανο Τσιτσιπά σας καλεί να φέρετε στην επιφάνεια τον δραστήριο εαυτό σας

Εσύ δέχεσαι την πρόσκληση του Στέφανου Τσιτσιπά και του Rexona? Αν ναι, τότε δεν έχεις παρά να κινηθείς! Facebook Twitter
0

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Rexona με πρωταγωνιστή τον Στέφανο Τσιτσιπά σε καλεί να φέρεις στην επιφάνεια εκείνον το δραστήριο εαυτό που κάπου άφησες πίσω σου. Αγκάλιασε κάθε κίνηση της καθημερινότητας, βγες από το comfort zone σου και κινήσου.

Είσαι ένας από εκείνους που αγαπούν το “snooze button” στο ξυπνητήρι, σκρολάρουν ατελείωτα στην οθόνη του κινητού τους ή προτιμούν να πατήσουν το κουμπί του ασανσέρ για να βρεθούν ακόμα και στον πρώτο όροφο του γραφείο τους; Εάν ναι, τότε αποδέξου την πρόκληση του Στέφανου και του Rexona και βάλε την κίνηση σε κάθε στιγμή της ζωής σου. Άσε ό,τι κάνεις, Σήκω, Ετοιμάσου, Βάλε Rexona και Κινήσου!

Το αποσμητικό Rexona με τη μοναδική Τεχνολογία Motion Sense ενεργοποιείται με κάθε σου κίνηση για να σε προστατεύει από τον ιδρώτα και την κακοσμία έως και 48 ώρες. Το Rexona είναι ο ικανός σύμμαχός σου να ανταποκριθεί σε κάθε περίσταση.

Δεν έχεις λοιπόν, παρά να «ντυθείς» με την πιο δραστήρια διάθεσή σου, να διαλέξεις το δικό σου Rexona και να «κατακτήσεις τον κόσμο». Και μην ξεχνάς. Το Rexona δε σε εγκαταλείπει ποτέ.

Τώρα το Rexona με νέα ενισχυμένη σύνθεση 3 φορές πιο δυνατή*, προσφέρει έως και 96 ώρες προστασία.

*σε σχέση με τα κοινά αποσμητικά Rexona

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM