Η New Era με το «Summer City» σε ταξιδεύει στα πιο ανέμελα καλοκαίρια

Η New Era με το «Summer City» σε ταξιδεύει στα πιο ανέμελα καλοκαίρια Facebook Twitter
0

Οι φοίνικες σε συνδυασμό με τα χρώματα του καλοκαιρινού ηλιοβασιλέματος κάνουν τη πόλη να μοιάζει πιο εξωτική και σε μεταφέρουν και εσένα σε ένα mood διακοπών. Τα εμβληματικά logos, για τα οποία είναι πασίγνωστη η New Era, αλλάζουν διάθεση και στυλ. Έχοντας ως σημείο αναφοράς το μπάσκετ, επιλέχθηκαν τρείς από τις πιο θρυλικές ομάδες του NBA: οι Chicago Bulls, Miami Heats και LA Lakers.

 

Το καπέλο πλέον έχει γίνει μέρος του καθημερινού μας outfit, η Summer City σειρά έχει καταφέρει να του δώσει έναν εναλλακτικό και super stylish χαρακτήρα. Η νέα αυτή σειρά  θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο μιας και δεν θα το βγάλεις από πάνω σου. Χάρη στην ευκολοφόρετη σιλουέτα του με το ρυθμιζόμενο fit στο πίσω μέρος του καπέλου και το ελαστικό ύφασμα, έχει την απόλυτη εφαρμογή.

Η New Era με το «Summer City» σε ταξιδεύει στα πιο ανέμελα καλοκαίρια Facebook Twitter

Η συλλογή περιλαμβάνει t-shirts και καπέλα truckers σε έντονα summer prints για να εμπνευστείς και να δημιουργήσεις νέες New Era αναμνήσεις.

 

Τα καπέλα της συλλογής θα τα βρεις διαθέσιμα σε επιλεγμένα καταστήματα.

Κεντρική διάθεση Fais Group: 2111088400

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM