Η Winnie Harlow ποζάρει με το νέο PUMA Cruise Rider

Η Winnie Harlow εκτοξεύει το στυλ της με το νέο PUMA Cruise Rider! Facebook Twitter
0

H PUMA φέρνει στην αγορά το νέο Cruise Rider σε μοναδικούς χρωματικούς συνδυασμούς για να ταιριάξει απόλυτα στη φετινή σας γκαρνταρόμπα. Ένα sneaker εμπνευσμένο από την ομορφιά των vintage αυτοκινήτων, ικανό για να δημιουργήσει μια ιδιαίτερη εμφάνιση στην καθημερινότητά σας και να δώσει ώθηση στο δικό σας στυλ.

Η Winnie Harlow εκτοξεύει το στυλ της με το νέο PUMA Cruise Rider! Facebook Twitter

To supermodel και ambassador της PUMA, Winnie Harlow, επιλέγει τα συγκεκριμένα sneakers γιατί όπως και η ίδια δηλώνει «Τα νέα Cruise Riders είναι τόσο εγώ! Αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε αυτά είναι ότι δεν ανησυχώ με τι θα τα συνδυάσω, καθώς πηγαίνουν με όλα.» H Winnie Harlow αποτελεί και το πρόσωπο της νέας καμπάνιας.

Η Winnie Harlow εκτοξεύει το στυλ της με το νέο PUMA Cruise Rider! Facebook Twitter

Το πολυαναμενόμενο Cruise Rider είναι ένα sneaker με ελαφρώς υψηλότερη ενδιάμεση σόλα και με λεπτομέρειες γλυπτικής, αποτελούμενο από ανθεκτικό κομμάτι και αφρώδες υλικό στο πίσω μέρος για απόλυτη άνεση. To άνω μέρος περιέχει πλέγμα και nylon με suede επικάλυψη σε έντονα χρώματα, όπως το γαλαζοπράσινο, φωτεινό κίτρινο και μια δόση ροζ, προσθέτοντας μια παιχνιδιάρικη πινελιά στο σχεδιασμό του.

Η Winnie Harlow εκτοξεύει το στυλ της με το νέο PUMA Cruise Rider! Facebook Twitter

Ανακαλύψτε το νέο Cruise Rider στo e-shop της PUMA και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM