ΙΑΣΩ: Επιστημονική εκδήλωση με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα πρόληψης για τον καρκίνο τραχήλου μήτρας

ΙΑΣΩ: Επιστημονική εκδήλωση με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα πρόληψης για τον καρκίνο τραχήλου μήτρας Facebook Twitter
0

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα πρόληψης για τον καρκίνο τραχήλου μήτρας, το ΙΑΣΩ διοργανώνει επιστημονική εκδήλωση, με θέμα "Aptima mRNA HPV test: Το νέο Gold Standard. Η αξία του test στην Παθολογία Τραχήλου. Screening και Triage", την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020, στις 12:00, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΙΑΣΩ, στο Μαρούσι. Σκοπός της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση των Μαιευτήρων / Γυναικολόγων Συνεργατών του ΙΑΣΩ, για την Παθολογία Τραχήλου Μήτρας και το Aptima HPV test.

Το Aptima HPV test ανιχνεύει τους ογκογόνους τύπους του ιού HPV, οι οποίοι ενοχοποιούνται για την ανάπτυξη καρκίνου στον τράχηλο της μήτρας. Με ένα απλό δείγμα όπως αυτό του Τεστ Παπανικολάου, εύκολα, γρήγορα και ανώδυνα μπορεί πλέον η γυναίκα να διαπιστώσει όχι μόνον εάν έχει μολυνθεί από τον ιό HPV, αλλά εάν αυτός ο ιός είναι σε φάση ενεργούς λοίμωξης και άρα κινδυνεύει στο μέλλον να παρουσιάσει προκαρκινικές αλλοιώσεις ή και καρκίνο. Αντιθέτως, εάν μία γυναίκα έχει αρνητικό Aptima HPV test μπορεί να καθησυχαστεί ότι δεν κινδυνεύει και κυρίως δεν χρειάζεται να υποβληθεί σε θεραπείες, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν στο μέλλον σοβαρές μαιευτικές επιπλοκές, όπως είναι η προωρότητα.

ΙΑΣΩ: Επιστημονική εκδήλωση με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα πρόληψης για τον καρκίνο τραχήλου μήτρας Facebook Twitter

Η αξία αυτού του Τεστ οδήγησε πολλές χώρες, όπως την Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Μεγάλη Βρετανία, στην απόφαση να το εφαρμόσουν ως μοναδικό προληπτικό Τεστ στις γυναίκες, κυρίως >30 ετών.


Το ΙΑΣΩ είναι η μοναδική Κλινική στην Ελλάδα που έχει το προνόμιο να παρέχει το Aptima HPV test στην Ελληνίδα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM