MOROCCANOIL

MOROCCANOIL Facebook Twitter
1

Η έμπνευση από τον οίκο Blumarine:

Σε απόλυτη αρμονία με το πνεύμα της νέας συλλογής Blumenarine SS 2013, o hairstylist James Pecis χρησιμοποιεί προϊόντα Moroccanoil και ολοκληρώνει την εμφάνιση των μοντέλων  με χτενίσματα που τονίζουν ακόμη περισσότερο τη φρεσκάδα και την αέρινη αίσθηση που έχουν τα σύνολα της κολεξιόν.

Το χτένισμα:

«Ήθελα ένα καθαρό, μοντέρνο και άκρως θηλυκό look. Η Bluemarine αντιπροσωπεύει τη πεμπτουσία της θηλυκότητας και έτσι και τα μαλλιά ήθελα να έχουν μία κομψότητα που να ενισχύει αυτό το χαρακτηριστικό του οίκου. Έτσι δημιούργησα ένα λείο, ανάλαφρο, σχεδόν ονειρικό hairstyle το οποίο ταυτόχρονα είναι και πολύ σύγχρονο.»

«Για να είναι όμως το χτένισμα λαμπερό και να τραβάει τα βλέμματα έπρεπε τα μαλλιά πριν ξεκινήσει το styling να είναι σε άριστη κατάσταση και υγιή. Με το Moroccanoil® Treatment Light,  η τρίχα ενυδατώνεται, θρέφεται και παραμένει  λεία. Έτσι μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.»

Πως δημιουργήθηκε το χτένισμα:

  •  «Το πρώτο βήμα ήταν να χρησιμοποιήσω το MoroccanoiTreatment Light, το οποίο απορροφάται αμέσως από τα μαλλιά. Έπειτα με το MoroccanoiLuminous Hairspray έδωσα στα μαλλιά σχήμα και απαλή υφή.
  • «Μετά με το επαγγελματικό πιστολάκι Moroccanoil® Professional Series Hair Dryer και τη βούρτσα Moroccanoil® Ionic Ceramic Round Brushξεκίνησα σταδιακά να στεγνώνω τα μαλλιά.
  • «Αφού είχα έτοιμη τη βάση, ξεκίνησα το styling. Άπλωσα μία μικρή ποσότητα Moroccanoil®Hydrating Styling Creamκαι έπειτα συνέχισα να χτενίζω με την ειδικήβούρτσα Moroccanoil® Ionic Ceramic Round Brush και να τα στεγνώνω με το πιστολάκι  Moroccanoil® Professional Series Hair Dryerγια να δώσω στα μαλλιά ένα απαλό, λείο και ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

«Το επομένο βήμα ήταν να χωρίσω τα μαλλιά σε τρία μέρη – δύο μπροστά και ένα πίσω- φέρνοντας τα μαλλιά από το πλάι πίσω από το αυτί .»

  • «Το πιο σημαντικό για να πετύχουμε αυτό το look είναι τα μαλλιά να είναι απαλά και ανάλαφρα για να  μπορούν να στερεωθούν εύκολα πίσω από το αυτί. Είναι σημαντικό να μη να κάνουμε την τρίχα σκληρή και άκαμπτη. Το μυστικό είναι να την κρατήσουμε πράγματι ανάλαφρη για να δώσουμε την αίσθηση της κίνησης.»
  • «Αφού ολοκλήρωσα το styling χρησιμοποίησα το Moroccanoil®LuminousHairsprayπου δίνει κράτημα στο χτένισμα και έπειτα άφησα τα μαλλιά ώστε να έχουν τη δική τους «κίνηση»πάνω στη πασαρέλα και να φαίνονται όμορφα, φρέσκα, ανέμελα αλλά και τόσο μοντέρνα.»

 

Τα προϊόντα:

Η φόρμουλα του Moroccanoil®Treatment με απορροφητικές ιδιότητες και αργανέλαιο βρίσκεται αναμέσα στα «εργαλεία» περιποίησης και ομορφιάς κάθε celebrity, hairstylist ή editorial ομορφιάς. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να κάνει τα μαλλιά να δείχνουν λεία σαν μετάξι και να λάμπουν με τελείωμα στις άκρες χωρίς φριζάρισμα. Ακόμη  δυναμώνει και αναζωογονεί την τρίχα και επιταχύνει το στέγνωμα της.  (€40, 100ml)

Το Moroccanoil® Luminous Hairsprayδιατηρεί το χτένισμα όλη την ημέρα χωρίς να χάνει η τρίχα τη λάμψη και τη φωτεινότητα της. Η ειδικά κατασκευασμένη φόρμουλα του με έλαιο argan κάνει τα μαλλιά απαλά, εύπλαστα και λαμπερά.

Το Moroccanoil® Hydrating Styling Creamενυδατώνει την τρίχα ενώ κάνει τα μαλλιά να δείχνουν φυσικά όμορφα και λαμπερά χωρίς να φριζάρουν.

Η βούρτσα Moroccanoil® Round Brush, ιδανική για κάθε τύπο μαλλιών, δίνει  σχήμα και όγκο χωρίς να φριζάρει την τρίχαενώταυτόχρονα ενισχύει τη λάμψη κατά το στέγνωμα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM