Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project

Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project Facebook Twitter
0

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες:Yamamay, Carpisa & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean. Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες, ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.
Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

H Yamamay συγκεκριμένα, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Reuse is better" |«Το ξαναχρησιμοποιώ γιατί είναι για καλό» | που αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης πλαστικών φιαλών και συνεπώς στη θαλάσσια ρύπανση. Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, σε επιλεγμένα καταστήματα Yamamay της Ιταλίας, ένα παγούρι από αλουμίνιο δινόταν ως δώρο με την αγορά ενός κομματιού από τις συλλογές 'Feel Active' και 'Twice'.

Επίσης, στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, δημιουργήθηκε το μπουστάκι «Ocean Reef» με κύριο χαρακτηριστικό του τη δαντέλα από ανακυκλωμένες ίνες.

Επιπλέον, η πολυσυζητημένη σειρά "EcoVibes" της καλοκαιρινής συλλογής, που αποτελείται από ένα ολόσωμο και ένα μπικίνι, είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου με ανακυκλωμένες ίνες από μπουκάλια PET.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM