Οι Έλληνες είμαστε καλά παιδιά. Είμαστε ανοιχτοί τύποι. Είμαστε άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Είμαστε ντόμπροι, αλλά έχουμε δύο μεγάλα κακά: υπερεκτιμάμε τις δυνατότητές μας και μιλάμε πολύ, πάρα πολύ. Μέσα στο αμάξι, ο συνδυασμός αυτός είναι ικανός να προκαλέσει ατυχήματα και να φέρει τα πάνω κάτω όχι μόνο στη ζωή μας, αλλά στις ζωές όσων ανθρώπων βρούμε στο διάβα μας.
Η Vodafone έρχεται να μας μιλήσει για αυτήν τη συνήθεια των Ελλήνων, μέσα από μια νέα καμπάνια. Γινόμαστε παρατηρητές συνανθρώπων μας που κάτι μας θυμίζουν, (γιατί ίσως μπορεί να είμαστε και εμείς αυτοί), να μιλούν και να περιγράφουν με φυσικό τρόπο, το ατύχημα που θα προκαλέσουν σαν να το προετοιμαζουν. Η εταιρία μας φέρνει αντιμέτωπους με τους ίδιους μας τους εαυτούς, βάζοντας έναν καθρέπτη μπροστά μας και δείχνοντας το αληθινό πρόσωπο που όλοι μας κρύβουμε.
Η επιτυχία της καμπάνιας είναι να αναφωνήσουμε όλοι: «Ρε μήπως αυτός είμαι εγώ;» Δεν πρέπει να μείνουμε όμως εκεί, αλλά να προχωρήσουμε σε μια κίνηση που θα μας απαλλάξει από αυτή την κακιά συνήθεια. Βάζουμε στην άκρη το κινητό και προσηλωνόμαστε στο δρόμο. Η προσωπική μας ζωή μπορεί να περιμένει για λίγο. Δεν χάθηκε ο κόσμος αν δεν απαντήσουμε σε μια κλήση, ένα email ή ένα τηλεφώνημα από τον/την φίλο/η μας. Η ίδια η Vodafone, μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας, μας προτρέπει να το κάνουμε. Η απόφαση είναι στο χέρι μας! Σε κάθε άλλη περίπτωση το ατύχημα που θα προκληθεί είναι σίγουρα 'εκ προμελέτης'.