«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: Η νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots

«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: Η νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots Facebook Twitter
0

«Τη Δευτέρα ξεκινάω γυμναστική!»
«Τι έχεις;» «Τίποτα.»
«Σε 5' είμαι εκεί!»

Συχνές φράσεις που όλοι λέμε, χωρίς να τις εννοούμε.
Πάνω σε αυτή τη βασική ιδέα «χτίζεται» η νέα, πρωτότυπη, youthful καμπάνια των Knorr Snack Pots.

Ένα αγόρι που μόνιμα περιμένει τη φίλη του. Άραγε θα είναι έτοιμη στην ώρα της;
Ένας αμετανόητος gamer. Το 'χει να σταματήσει σε 5' ή θα φτάσει στο τελευταίο boss κι όσο πάει;
Ένας super dad που νομίζει πως «το έχει» με το μωρό. Θα βρει εύκολο το babysitting ή θα τα βρει σκούρα;

Αυτά είναι μερικά από τα πρόσωπα της καμπάνιας των Knorr Snack Pots που ξεχωρίζει για την αισθητική και την ταχύτητά της. Κι αν οι πρωταγωνιστές μας λένε πολλά χωρίς να τα εννοούν, τα Knorr Snack Pots κρατάνε πάντα το λόγο τους και ό,τι λένε το εννοούν.

Λένε πως είναι νόστιμα και είναι.
Λένε πως είναι εύκολα στην ετοιμασία και είναι.
Λένε πως γίνονται γρήγορα και είναι έτοιμα σε 5'.

Αυτά τα τρία σημεία υπεροχής των Snack Pots αποτελούν και τους 3 πυλώνες επικοινωνίας της καμπάνιας, η οποία πρόκειται να «τρέξει» στην τηλεόραση με 3 short TVC's αλλά και στο YouTube με 3 θεματικά bumper ads ενώ θα υποστηριχτεί και από επιπλέον υλικά στα social media κανάλια της Knorr.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM