Πάρε το αίμα σου πίσω για όλα τα φρικτά δώρα που σου έχουν κάνει

Πάρε το αίμα σου πίσω για όλα τα φρικτά δώρα που σου έχουν κάνει Facebook Twitter
0

Σεμεδάκια ρετρό (ρε-τρόμαξα πραγματικά) της γιαγιάς για το laptop! Βάζο βιτρό με λαογραφικές αναπαραστάσεις από... την Άρτα και  τα Γιάννενα! Πορσελάνινες μολυβοθήκες με χρυσαφί σμιλευμένες κινέζικες σοφίες...

Ψάξε καλά σε εκείνο το κουτί που έχεις φυλάξει τα δώρα που σου έχουν "κόψει την ανάσα" και διάλεξε το χειρότερο. Γιατί αυτές τις γιορτές ο Nescafé® Dolce Gusto® έχει ετοιμάσει έναν άκρως διασκεδαστικό διαγωνισμό με μοναδικό σκοπό να χτυπήσει το κακό.. γούστο και να αντικαταστήσει τα έργα φρικτής τέχνης με τα απόλυτα έργα τέχνης του καφέ.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φωτογραφίσεις τα πιο φρικτά έργα τέχνης που σου έχουν κάνει δώρο, να τα ανεβάσεις σε Instagram, Twitter ή Facebook με hashtag #kanenagusto και αυτόματα παίρνεις μέρος στο διαγωνισμό. Και μην ξεχάσεις να σιγουρευτείς ότι η φωτογραφία σου θα είναι δημόσια, αλλιώς δε θα είναι δυνατό να λάβεις μέρος (στο twitter και το Instagram το προφίλ σου πρέπει να είναι δημόσιο και στο Facebook η φωτογραφία/post που θα ανεβάσεις να είναι δημόσια.

Τα χειρότερα θα κριθούν στα επεισόδια της "Τέχνης που κόβει την ανάσα" και θα κερδίσουν μηχανές - έργα τέχνης Nescafé® Dolce Gusto®.

Συντονίσου και δες τα επεισόδια εδώ και μάθε πρώτος όλες τις εξελίξεις κάνοντας like στο facebook

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM