Το Πλαίσιο «γιορτάζει» 10 χρόνια τηλεοράσεων Turbo-X TVs

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.

Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το 2014, η Πλαίσιο εισήγαγε στην ελληνική αγορά τις τηλεοράσεις Turbo-X, οι οποίες, στα 10 χρόνια παρουσίας τους στην αγορά, έχουν καταγράψει πωλήσεις που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο τεμάχια, καταλαμβάνοντας σήμερα το 3ο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Στα 10 αυτά χρόνια, οι τηλεοράσεις Turbo-X έχουν εξελιχθεί τόσο, ώστε ο θεατής να απολαμβάνει αυτά που θέλει με την εικόνα και τον ήχο που επιθυμεί. Σήμερα, οι τηλεοράσεις, πέρα από ανανεωμένο design, διαθέτουν ενσωματωμένη τεχνολογία οθόνης OLED και QLED, ανάλυση έως και 4K, ήχο Dolby Atmos® και DTS, λειτουργικά συστήματα Google, Android και VIDAA, ενώ διαθέτουν όλα τα διαφορετικά μεγέθη, έως και 70 ίντσες.

Το ταξίδι για τον θεατή ξεκινά με τη σωστή επιλογή του μοντέλου που καλύπτει τις ανάγκες του, την εξυπηρέτηση του από τους Plaisio experts, και εκτείνεται μέχρι τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία, οι οποίες περιλαμβάνουν από εγκατάσταση home cinema, image calibration, αλλά και απεγκατάσταση τηλεόρασης από τον τοίχο και εγκατάσταση της νέας.

Περισσότερα από 25 διαφορετικά μοντέλα τηλεοράσεων Turbo-X, είναι σήμερα αποκλειστικά διαθέσιμα τόσο στο e-shop, όσο και στα φυσικά καταστήματα Πλαίσιο, όπου οι εξειδικευμένοι συνεργάτες είναι διαθέσιμοι και έτοιμοι να μοιραστούν τη γνώση τους στις τελευταίες τεχνολογίες της τηλεόρασης με όλους τους καταναλωτές.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM