Προϊόν της χρονιάς 2014

Προϊόν της χρονιάς 2014 Facebook Twitter
0

Η ΔΕΛΤΑ, για μια ακόμη χρονιά διακρίνεται για τα πρωτοποριακά και καινοτόμα προϊόντα που δημιουργεί και προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή.

Έτσι, στα πλαίσια του φετινού διεθνούς θεσμού «Προϊόν της Χρονιάς» και της σχετικής έρευνας που διεξήχθη σε 3.001 Έλληνες καταναλωτές από την ΤNS ICAP, διακρίθηκαν τα επιδόρπια γιαουρτιού ΔΕΛΤΑ SMART και βραβεύτηκαν ως «Προϊόν της Χρονιάς 2014», καθώς το ΔΕΛΤΑ Smart είναι η πρώτη και μόνη μάρκα που δημιουργεί και προσφέρει παιδικό γιαούρτι με μία ολοκληρωμένη πρόταση εμπλουτισμού, απαντώντας σε πραγματικές ανάγκες των παιδιών.  Περιλαμβάνει καινοτόμα προϊόντα, ειδικά μελετημένα για τα παιδιά και κατάλληλα εμπλουτισμένα με θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν σε δυνατό μυαλό, ενέργεια, γερά κόκαλα και δυνατό ανοσοποιητικό, στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. 

Έτσι, βοηθάμε τα παιδιά να μάθουν να επιλέγουν και να αγαπούν ευεργετικές για τον οργανισμό τους τροφές, με στόχο να υιοθετήσουν από νωρίς καλές διατροφικές συνήθειες, σημαντικές για την υγεία τους κατά την ενήλικη ζωή.

Οι καταναλωτές διέκριναν την Εξειδίκευση, την Καινοτομία, την Ποιότητα καθώς και το νόημα, τη μελέτη και την ιδιαίτερη φροντίδα πίσω από κάθε βήμα της ΔΕΛΤΑ, και γι΄ αυτό ανέδειξαν τη νέα μάρκα.

Το λανσάρισμα της σειράς ΔΕΛΤΑ Smart αποτελεί μια σημαντική κίνηση, η οποία τολμήθηκε σε μια πολύ δύσκολη εποχή για την Ελλάδα, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι κινήσεις από εταιρείες σαν τη ΔΕΛΤΑ που δίνουν πραγματική αξία στον καταναλωτή, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα, αγκαλιάζονται και εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους καταναλωτές.

Η ανάπτυξη μέσα από την καινοτομία, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την ΔΕΛΤΑ.

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια έμπρακτη επιβεβαίωση της δέσμευσης της ΔΕΛΤΑ για συνεχή και διαρκή δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, με κύριο γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών και πάντα με τα υψηλότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM