ΚΙΝΗΣΗ

Ταξίδι γεύσεων με το Knorr Asia και τη Hellmann’s

Ταξίδι γεύσεων με το Knorr Asia και τη Hellmann’s Facebook Twitter
0

Είσαι λάτρης της αυθεντικής Ασιατικής κουζίνας ή μήπως τα ζουμερά burgers αποτελούν το δικό σου ορισμό για τη λέξη «απόλαυση»;

Ό,τι από τα δύο και αν ισχύει, τότε ένα γαστρονομικό ταξίδι γεύσεων σε περιμένει στο pop-up «Asia» του Στέφανου Στεφανίδη σε συνεργασία με την Knorr και στο pop-up«Vandal burgers» του Δημήτρη Κατριβέση σε συνεργασία με τη Hellmann’s, τα τρία πρώτα τριήμερα του Μαΐου (5-7, 12-14, 19-21), στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι, στο Athens Street Food Festival, τη μεγαλύτερη γιορτή του «φαγητού του δρόμου».

Στο pop-up «Asia» της Knorr, ο διάσημος chef Στέφανος Στεφανίδης από το «The Big Kahuna» θα πειραματιστεί με noodles, sauces & prawn crackers (chips γαρίδας) για να προσφέρει εξωτικές προτάσεις από τη μακρινή Ασία, χωρίς να χρειαστεί να διανύσεις ούτε μίλι! Μερικά από τα πιάτα που θα βρεις στο pop-up «Asia» είναι το KIM VISITS PARIS με egg noodles, korean duck, φρέσκα λαχανικά, mango και 5 spices με αρωματισμένη μαύρη τρούφα, καθώς και το A PRINCE CALLED CHANG με τρυφερά βατραχοπόδαρα – αγαπημένο υλικό του chef Στέφανου Στεφανίδη – με επιλογή από glazes, crispy onions, φρέσκα λαχανικά και βότανα!

Ταξίδι γεύσεων με το Knorr Asia και τη Hellmann’s Facebook Twitter

Από την άλλη, στο popup του Δημήτρη Κατριβέση σε συνεργασία με τη Hellmann’s, «Vandal Burgers», θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε αποκλειστικά πιάτα, όπως The vandal donut burger, The dirty bones Burger, Double dirty fries! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι μια βόλτα από το Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.Σ.Υ. στο Γκάζι τα 3 πρώτα τριήμερα του Μαΐου (5-7, 12-14, 19-21) και όλα τα υπόλοιπα αφήστε τα στους ειδικούς!

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM