Nespresso

Nespresso Facebook Twitter
0


Ένα διαφορετικό ταξίδι στην ιστορία, τη διαδρομή και τις διαφορετικές ποικιλίες καφέ, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι συμμετέχοντες στο πρωτότυπο σεμινάριο Καφεγνωσίας που διοργάνωσε η Nespressoστη Βoutiqueτης Θεσσαλονίκης (Μητροπόλεως 36 & Πλουτάρχου).

Με ξεναγό τον κ. Πασχάλη Καστανά, διευθυντή Καινοτομίας και Νέων Προϊόντων της Nestle, οι εκλεκτοί καλεσμένοι της Nespressoμυήθηκαν στα μυστικά των διάφορων ποικιλιών καφέ, τις οποίες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αφηγηθεί την ξεχωριστή διαδρομή του κάθε κόκκου καφέ απαράμιλλης ποιότητας από την παραγωγή και τη συγκομιδή μέχρι τη δημιουργία μιας κάψουλας Nespresso, αλλά και να αναδείξει το μοναδικό χαρακτήρα κάθε ποικιλίας,ώστε να αναδειχθεί το εύρος των επιλογών που προσφέρονται στους καταναλωτές. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη εξειδίκευση της Nespresso στο κομμάτι του καφέ και την παρασκευή των Εκλεκτές Ποικιλιών, για τις οποίες επιλέγονται κόκκοι καφέ που  αντιπροσωπεύουν το καλύτερο 1-2% της παγκόσμιας παραγωγής καφέ.

Με νότες λουλουδιών, που εμπνέονται από το άρωμα φυτών όπως το γιασεμί, νότες ξύλου,μελιού ή δημητριακών, φρουτώδη αρώματα ή τις νότες καλοψημένου καφέ κάθε Εκλεκτή ΠοικιλίαNespressoέχει τη δική της συναρπαστική αφήγηση, αποτελώντας μια απόλαυση των πέντε αισθήσεων από την κυκλοφορία της μέχρι τη στιγμή που γίνεται το  απαραίτητο συστατικό για έναν απολαυστικό καφέ της Nespresso.

Τα σεμινάρια Καφεγνωσίας αποτελούν έναν πρωτότυπο θεσμό, που ξεκίνησε η Nespressoστην Ελλάδα την τελευταία διετία, επιθυμώντας να αναδείξει όλες τις ξεχωριστές πτυχές που συνδέονται με τον καφέ, από τη γευστική δοκιμή μέχρι την τέχνη και την μαγειρική, συστήνοντας τη φιλοσοφία του καφεζείν στα μέλη της.

Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί με ιδιαίτερη επιτυχία αρκετά σεμινάρια, τα οποία έχουν αποκτήσει το δικό τους πιστό κοινό. Η συμμετοχή στις εκδηλώσεις Καφεγνωσίας είναι δωρεάνκαι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες στις NespressoBoutique.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM