Οι ταμπέλες στη ζωή μας

Οι ταμπέλες στη ζωή μας Facebook Twitter
0

Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS και οι σκέψεις μας μπορεί να τριγυρνάνε (και πολύ σωστά) γύρω από το πρόβλημα της πρόληψης, αλλά συχνά ξεχνάμε μία άλλη εξίσου σημαντική πτυχή του προβλήματος. Τους ανθρώπους που ήδη ζουν με HIV/ AIDS. Άνθρωποι οι οποίοι καθημερινά στιγματίζονται από λέξεις και σκέψεις.

«Πήγαινε γυρεύοντας», «Ανώμαλος» και πολλές ακόμα στερεότυπες φράσεις κολλάνε σαν ταμπέλες σε ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που θα μπορούσαν να είναι εμείς, δυσκολεύοντας την καθημερινότητά τους και τελικά βάζοντάς τους σε μία απομόνωση.

Μία πολύ ευρηματική καμπάνια του Κέντρου Ζωής, όμως, μας θύμισε ότι τελικά αυτές οι ετικέτες (με τις οποίες αν το καλοσκεφτούμε ερχόμαστε όλοι αντιμέτωποι στην καθημερινότητά μας), μας ενοχλούν. Μας θυμώνουν αλλά ταυτόχρονα μας κινητοποιούν..

Οι ταμπέλες στη ζωή μας Facebook Twitter

Με τίτλο «Βγάλε την Ετικέτα» το Κέντρο Ζωής μας καλεί σήμερα να δηλώσουμε “angry” με τις ετικέτες που μας ενοχλούν. Χρησιμοποιώντας τη διαδραστικότητα του Facebook κάνει την ανατροπή ζητώντας από όλους μας όχι τα like μας αλλά τα angry faces. Γιατί με κάθε angry face φεύγει ο θυμός μαζί και με την τελευταία ετικέτα.

Ιδιαίτερα έξυπνη και διεισδυτική ήταν και η προβολή της καμπάνιας που στηρίχθηκε σε 2 ανθρώπους που έχουν δεχτεί πολλές ετικέτες στη ζωή τους. Τη Τζένη Μπαλατσινού και τον Θοδωρή Μαραντίνη που μέσα από 2 βίντεο πέταξαν από πάνω τους τις ετικέτες δίνοντας και σε εμάς το έναυσμα να κάνουμε το ίδιο και με τους ανθρώπους που ζουν με το HIV.

Αν λοιπόν κι εσείς νιώθετε πως σήμερα είναι μία πολύ καλή μέρα για να ξεκινήσουμε να χρησιμοποιούμε το θυμό μας για καλό, δεν έχετε παρά να πάρετε θέση στο πρόβλημα μέσα από την καμπάνια του Κέντρου Ζωής. Γιατί ο θυμός μπορεί να βγει σε καλό…

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM