One City. Never Ending Stories

0

Η Αθήνα έχει τον τρόπο της να γοητεύει τους τουρίστες και τους κατοίκους της καθώς είναι μια πόλη με πολλά πρόσωπα. Χτισμένη πάνω στη μυθολογία και στην ιστορία πολλών αιώνων και προικισμένη από την φύση με μια ειδυλλιακή ακτογραμμή, η Αθήνα ξελογιάζει με το αττικό της φως και την ζωντάνια της. Είναι μια πόλη ελκυστική με αμέτρητες επιλογές, γεμάτη παλιές και σύγχρονες ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες. Σε όλες αυτές τις γνωστές και αθέατες πτυχές της Αθήνας επιχειρεί να εστιάσει η καμπάνια «One City. Never Ending Stories» που αποτελεί προϊόν της σύμπραξης Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ).

Η σύμπραξη αυτή πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων, της Aegean και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών που, για πρώτη φορά, ενώνουν τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

 

Στο κεντρικό βίντεο της καμπάνιας ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας, μέσα σε ένα μόλις λεπτό, συνολικά 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο. Γιατί, πράγματι, η Αθήνα με τα μουσεία και την πολιτισμική της κληρονομιά, τις αμέτρητες επιλογές της για φαγητό, αγορές και διασκέδαση, το ήπιο μεσογειακό της κλίμα, τους φιλόξενους ανθρώπους και την εξαιρετική της τοποθεσία και δεν υστερεί σε τίποτα, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλους city breaks προορισμούς στην Ευρώπη.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org/never-ending-stories-landing/  πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες.

Η ιστορική πρωτεύουσα της Ευρώπης κερδίζει ξανά την αυτοπεποίθησή της και σε αυτή την προσπάθεια αξιοποιούνται στο έπακρο όλα τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter

Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως το κατάλληλο εργαλείο για όσους επιθυμούν να προγραμματίσουν το ταξίδι τους στην πόλη ενημερώνοντας τους για ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο και παρουσιάζοντας τους τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας «One City. Never Ending Stories» έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η ιστορική πρωτεύουσα της Ευρώπης κερδίζει ξανά την αυτοπεποίθησή της και σε αυτή την προσπάθεια αξιοποιούνται στο έπακρο όλα τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο, κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Μάλιστα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο Αθηνών με αφορμή την σύμπραξη Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ), ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις ώστε να είναι ένας δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά της χώρας μας. 

Αυτή είναι η Αθήνα, μια πόλη, χιλιάδες αμέτρητες ιστορίες! Μοιραστείτε τις με το #thisisathens.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM