«Το Θαλασσοπαρέακι»: Η καλύτερη παρέα για τους μικρούς επιβάτες από την ΑΝΕΚ LINES

«Το Θαλασσοπαρέακι»: Η καλύτερη παρέα για τους μικρούς επιβάτες από την ΑΝΕΚ LINES Facebook Twitter
0

H ANEK LINES, σαλπάρει σε Κρήτη, Αιγαίο, Αδριατική και προσφέρει δωρεάν στα μικρά παιδιά ένα μοναδικό έντυπο δημιουργικής απασχόλησης, με πρωτότυπες ζωγραφιές & εκπαιδευτικό πρόσημο, «Το Θαλασσοπαρέακι».


Αντλώντας έμπνευση από το θαλάσσιο περιβάλλον, η ΑΝΕΚ LINES δημιούργησε τέσσερις μοναδικούς χαρακτήρες που όχι μόνο «κρατάνε τους μικρούς επιβάτες μακριά από τους μπελάδες» αλλά τους μαθαίνουν σημαντικά πράγματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος.


Έτσι στις 20 σελίδες του εντύπου, ο κύριος Χταποδάκης, η κυρία Δελφινάκη, η δεσποινίς Ιπποκαμπάκη και ο κύριος Μπαρμπουνάκης χρωματίζουν, βάζουν γρίφους και παίζουν μαζί με τα παιδιά διασκεδαστικά παιχνίδια!


Τα παιδιά, βάζουν χρώμα και φαντασία για να ζωντανέψουν την πιο ξεχωριστή παρέα του βυθού η οποία θα βρίσκεται μαζί τους σε όλο το ταξίδι, ενώ μαθαίνουν τα πάντα για την προστασία των θαλασσών με τον πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο!

«Το Θαλασσοπαρέακι»: Η καλύτερη παρέα για τους μικρούς επιβάτες από την ΑΝΕΚ LINES Facebook Twitter


«Το Θαλασσοπαρέακι», που είναι δίγλωσσο - ελληνικά και αγγλικά - μαζί με ένα σετ από ξυλομπογιές και ξύστρα διατίθεται από την ΑΝΕΚ δωρεάν σε όλα τα παιδιά που ταξιδεύουν με τα πλοία της, στις γραμμές εσωτερικού και εξωτερικού.


Η ΑΝΕΚ LINES, με ευθύνη απέναντι στις μελλοντικές γενιές και ευαισθησία για το περιβάλλον σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας της, συμβάλλει στην εκπαίδευση των μικρών μας φίλων σε ζητήματα που αφορούν στον φυσικό πλούτο, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους συνείδηση.


Με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, «Το Θαλασσοπαρεάκι», συντροφεύει τα παιδιά και κάνει κάθε ταξίδι μια μοναδική περιπέτεια, με την υπογραφή της ANEK LINES.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM