Μαρία604
Λυπάμαι αν βιώνεις αυτή την κατάσταση και σου εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα στην ζωή. Όμως αυτά που αναφέρεις είναι θέματα εργοδότη και νομοθεσίας, τόσο απλά.Μέχρι να αλλάξουν αυτά, ή μέχρι να γίνουν περισσότερες βάρδιες ή/και αύξηση εργαζομένων, ο πελάτης έχει δικαίωμα να ψωνίσει μέχρι το ωράριο που αναγράφεται... Και δεν μιλάω καθόλου για χαζολόγημα ή ηθελημένη αγένεια προς τους υπαλλήλους. Για κανονική τήρηση του ωραρίου μιλάω, και ειλικρινά λυπάμαι που είναι έτσι τα πράγματα, σε όλα τα επίπεδα, για να χαλάμε τις καρδιές μας για αυτό το θέμα.