Γουστάρω το ανάθεμα στην Βλαχογιάννη. Προφανώς δεν αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στον καθένα να θέτει τα δικά του ποιοτικά κριτήρια και να αξιολογεί τι στη συνείδησή του συνιστά σκουπίδι και τι όχι και να το καταθέτει ευθέως. Στην καλύτερη το εντάσσουμε στον ελιτισμό, στη χειρότερη θα προτιμούσαμε να μην υπάρχει καν. Ενδεχομένως μας θίγει κι όλας, καθότι έχουμε μάθει να ταυτιζόμαστε με τις επιλογές μας.Το νέο cool είναι να υπερασπίζεσαι το ευτελές και να το παίζεις all around player. Οι δε άλλοι ανήκουν στους δυσκοίλιους, αρτηριοσκληρωτικούς, κοντόφθαλμους και αυτάρεσκους, λες κι όταν καταθέτουν ευθέως την άποψή τους για ένα καλλιτεχνικό μεγαθήριο τύπου Παντελίδη, πληγώνουν τα αισθήματα των πρώτων.Αν η Βλαχογιάννη κι η κάθε Βλαχογιάννη θεωρεί το άσμα σκουπίδι και τον Ρέμο συνώνυμο των κόπρανων, συνιστά άλλη μια προσωπική άποψη. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Φαντάζομαι κανείς δεν εγκαλεί κάποιον που καταθέτει τα θετικά του αισθήματα για τον όποιο Ρέμο, ποιος ο λόγος να στήνουμε στον τοίχο, όποιον δεν τον γουστάρει και το ομολογεί;Όσο για το θέμα αυτό καθεαυτό, δε με πολυενδιαφέρει το ποιος έκλεψε ποιον και ποιος εμπνεύστηκε από ποιον. Την ώρα που ο ενικός διαθέτει μια δυναμική και μια ιστορία, ο πληθυντικός του Μωραΐτη αποσυνθέτει την αισθητική του και την ενταφιάζει στα γαρύφαλλα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon