Προσωπικά μου άρεσαν πολύ τα fashion blogs το 2008 που ξεκίνησαν. Εγώ είχα κολλήσει με την Rumi Neely. Φορούσαν όλες τα ρούχα που είχαν οι ίδιες στην ντουλάπα τους,έγραφαν οι ίδιες τα άρθρα και οι φωτογραφίες δεν ήταν επαγγελματικές. Τώρα τα μπλογκ τους έχουν γίνει sites, τα ρούχα που φοράνε είναι όλα πανάκριβα και τους τα στέλνουν οι οίκοι για διαφήμιση, έχουν ομάδα που γράφει τα άρθρα, τα μαλλιά και το μακιγιάζ τα κάνουν επαγγελματίες, το promotion πάει και έρχεται και γενικά έχει χαθεί κάθε αυθεντικότητα. Οι περισσότερες πλέον το μόνο που κάνουν είναι μια συνεχή διαφήμιση στα πράγματα που φοράνει τσάμπα (αλλά εσύ πρεπει να είσαι ζώον και να δώσεις 2000 για μια τσάντα) ή στην δική τους σειρά ρούχων. Στο blog της Ferragni (που δεν μου άρεσε και ποτέ το φορτωμένο νεόπλουτο στυλ της) έχω να μπω απο το 2013. Η ίδια πέρσι μπήκε στη λίστα του Forbes με τους εκατομμυριούχους κάτω των 30, οπότε καταλαβαίνουμε για πόσα κέρδη μιλάμε.