Προφανώς και υπάρχουν συστήματα καθοδήγησης του αεροσκάφους (ILS: Instrument Landing System) με τα οποία είναι εφοδιασμένοι οι αεροδιαδρομοι, τόσο εξελιγμένα που στην ουσία το αεροπλάνο μπορεί σχεδόν μόνο του να προσγειωθει με σχεδόν μηδενική ανθρώπινη παρέμβαση. Οι κανόνες ασφαλείας όμως δεν επιτρέπουν στους πιλότους να συνεχίσουν την προσγείωση εάν δεν διακρίνουν τον αεροδιαδρομο όταν φτάσουν στο decision altitude, ένα νοητο σημείο της διαδικασίας τελικής προσέγισης στο αεροδρόμιο. Το decision altitude είναι λοιπόν το ύψος στο οποίο ο πιλότος είτε πρέπει να συνεχίσει την προσέγγιση, είτε να την ακυρώσει εφόσον δεν "έχει" τον αεροδιαδρομο. Αυτή ήταν λοιπόν η άσχετη πληροφορία της ημέρας :)
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon