Λαλαλα
Καταρχήν, για εκπαιδευτικός και μάλιστα φιλόλογος δε χειρίζεσαι και πολύ καλά το λόγο ιδιαίτερα άπο άποψη σύνταξης. Δε χρησιμοποιείς επίσης τονισμό. Από την άλλη, κάνεις ένα μεγάλο λάθος λέγοντας "από τον μαθητή εξαρτάται αν θα πάει στην γνωση ή όχι", καθώς εξαρτάται από το μαθητή έως ένα σημείο όμως. Υπάρχουν καθηγητές που είναι τόσο μεθοδικοί ή παραστατικοί που κάνουν το μάθημα ενδιαφέρον ακόμη και για τους μαθητές "των τελευταίων θρανίων". Για παράδειγμα, εκτός από τις μακέτες διδασκαλίας που προτείνονται στα εγχειρίδια εκπαιδευτικού, μπορεί ένας καθηγητής με χρήση οπτικο-ακουστικών ερεθισμάτων να παρουσιάσει τη γνώση ώστε να απομνημόνευεται και να ανακαλείται πολύ ευκολότερα, απ'ότι με τον τυπικό τρόπο. Δεν είναι λίγες φορές που κάποιοι καθηγητές κατηγορούνται ως φλατ κι άλλοι επευφημούνται ως μεταδοτικοί. Οι μαθητές έχουν και πάντα θα έχουν για πολλά μέρη του σχολείου και φυσικά για τους καθηγητές, γιατί αυτό είναι το λογικό, καθώς εκπαιδεύονται σε ένα περιβάλλον λανθασμένου εκπαιδευτικού μηχανισμού! Το θέμα είναι, εσείς οι εκπαιδευτικοί να προσπαθείτε παρά τις αντίξοες συνθήκες πολλές φορές που αντιμετωπίζετε να είστε ουσιαστικά αυτό που λέτε κι αυτό για το οποίο διοριστήκατε. Εσύ ακόμη καλά καλά δεν πήρες πτυχίο κι άρχισες να τα βάζεις με τους μαθητές σου. Οπότε φιλοσόφησέ το λίγο καλύτερα, γιατί σε βλέπω με πινέζες στην καρέκλα της έδρας χαχαχα