ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
5.6.2015 | 14:31

θα με βρίσουν οι παιδαγωγοί αλλά....

δεν μπορώ θέλω κάπου να εκφραστώ καθώς σε αυτές που έχω στη σχολή δεν μπορώ...όχι γιατί δεν είναι συναργασιμες, αλλά γιατί ο,τι και να τους πεις θα υπερασπιστούν την επιστήμη τους και καλά θα κάνουν, δηλαδή, αλίμονο...Δίνω λοιπόν παιδαγωγικά την εξεταστική που έρχεται, εγώ η φιλόλογος, ελάχιστα μαθήματα έμειναν για το πτυχίο. Και στην ειδική διδακτική παιδευτηκα και στην πρακτική άσκηση τώρα,όχι λογω ύλης.....οοοοχι, η ύλη είναι πανεύκολη,παρότι αρκετή, γιατι ειναι...Ένα τρικ! Ναι, τα παιδαγωγικά είναι ένα τρικ, ο καθηγητής χρειάζεται να γίνει κοπερφιλντ για να περάσει την γνώση στον μαθητή, αυτό είναι το αδιανόητο πράγμα για μένα. Μέσα στο βιβλίο ένα σωρό τρόποι, μέθοδοι, τι να πεις τι να κάνεις, πως να σταθείς πως να μιλήσεις, πως να τιμωρεις και πως να μην θυμώνεις στα παιδιά, πως να κάνεις το μαθημα ωραίο και θελκτικό, πως να κάνεις τα παιδιά να μην βαριούνται, πως, πως , πως ,πως....ενα τρικ εν ολίγοις...Ένας χ κόπος να τα μάθεις κατι, τον όποιο θα καταβαλεις ως φιλόλογος, αλλα ξεχνάνε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι οτι η γνώση είναι γνώση, βοηθά η ύπαρξη του καθηγητή στην κατανόηση της, όχι στην απόκτηση της, από τον μαθητή εξαρτάται αν θα πάει στην γνωση ή όχι, εγώ ως φιλόλογος να ενθαρρύνω, να προτρεψω, να κανω το τρικ που λέω, αλλα αυτο ως ενα σημείο.Τα ρίχνετε στον καθηγητή, ο καθηγητής φταίει για την αποτυχια, ο καθηγητής φταίει που το παιδί σιχαθηκε την χημεία, γεωμετρία, αρχαία, νεα, κλπ....αλλα το οτι ο μαθητής δεν θελει να πλησιάσει καν την γνωση και περιμενει από τον καθηγητή να τον ταΐσει με αυτήν, αυτο δεν είναι λαθος;; Με συγχωρείτε αν ακούγομαι κάπως, σκληρή ή οτιδήποτε, αλλα από προσωπική μου παρατήρηση, ενας δυο, (εκ των οποίων ημουν κι εγώ μια κάποτε και συνεχίζω να ειμαι) ειναι αυτοί που πανε πραγματικα να μάθουν και ελαχιστα τους ενδιαφέρει αν θα τους τα μεταδώσει ο καθηγητής, θα πάρουν την γνωση ούτως η άλλως, μετά ακολουθει μια μάζα μαθητών,μάζα κυριολεκτικά των μέτριων που παραπονιούνται συνεχώς οτι καθηγητής φταιει που δεν τα πανε καλα, που δεν γράψανε καλα, που δεν κατάλαβαν, ειναι αυτοί που ελαχιστα ανοίγουν βιβλίο και επαφίενται στον καθηγητή, και μετά ενας δυο που απλα μένουν τις τάξεις από απουσίες...δεν με πειραζει, να δεν απαντησει κανεις τιποτα, να εκφραστώ ήθελα γιατι δεν άντεχα, άλλωστε με τοσο διάβασμα που έχω δεν παίζει να ξαναμπώ μέχρι τον Ιούλιο.Αυτά. ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΙΚ
3
 
 
 
 
σχόλια
και πως γινεται το ιδιο ακριβως πραγμα αλλοι καθηγητες να σου λενε κατι μια φορα και να το πιανεις και αλλοι οσες φορες και να το πει να μην το καταλαβεινεις για κανενα λογο? μεταδοτικοτητα λεγεται φιλεναδα κι εσυ προφανως δεν το εχεις. σου λειπει το μερακι η ορεξη... ειναι σαν τη μαγειρικη... τα νοστιμα πιατα ειναι αυτα που εγιναν με ορεξη και οχι με τη μεζουρα... απο τη στιγμη που το πηρες χαμπαρι απο την αρχη επρεπε να αλλαξεις αντικειμενο. τωρα και εσυ θα καταλληξεις δυστιχισμενη και οι μαθητες που θα περασουν απο τα χερια σου ταλαιπωρημενοι..
Καταρχήν, για εκπαιδευτικός και μάλιστα φιλόλογος δε χειρίζεσαι και πολύ καλά το λόγο ιδιαίτερα άπο άποψη σύνταξης. Δε χρησιμοποιείς επίσης τονισμό. Από την άλλη, κάνεις ένα μεγάλο λάθος λέγοντας "από τον μαθητή εξαρτάται αν θα πάει στην γνωση ή όχι", καθώς εξαρτάται από το μαθητή έως ένα σημείο όμως. Υπάρχουν καθηγητές που είναι τόσο μεθοδικοί ή παραστατικοί που κάνουν το μάθημα ενδιαφέρον ακόμη και για τους μαθητές "των τελευταίων θρανίων". Για παράδειγμα, εκτός από τις μακέτες διδασκαλίας που προτείνονται στα εγχειρίδια εκπαιδευτικού, μπορεί ένας καθηγητής με χρήση οπτικο-ακουστικών ερεθισμάτων να παρουσιάσει τη γνώση ώστε να απομνημόνευεται και να ανακαλείται πολύ ευκολότερα, απ'ότι με τον τυπικό τρόπο. Δεν είναι λίγες φορές που κάποιοι καθηγητές κατηγορούνται ως φλατ κι άλλοι επευφημούνται ως μεταδοτικοί. Οι μαθητές έχουν και πάντα θα έχουν για πολλά μέρη του σχολείου και φυσικά για τους καθηγητές, γιατί αυτό είναι το λογικό, καθώς εκπαιδεύονται σε ένα περιβάλλον λανθασμένου εκπαιδευτικού μηχανισμού! Το θέμα είναι, εσείς οι εκπαιδευτικοί να προσπαθείτε παρά τις αντίξοες συνθήκες πολλές φορές που αντιμετωπίζετε να είστε ουσιαστικά αυτό που λέτε κι αυτό για το οποίο διοριστήκατε. Εσύ ακόμη καλά καλά δεν πήρες πτυχίο κι άρχισες να τα βάζεις με τους μαθητές σου. Οπότε φιλοσόφησέ το λίγο καλύτερα, γιατί σε βλέπω με πινέζες στην καρέκλα της έδρας χαχαχα
δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο μαζι σου...η συγχρονη παιδαγωγικη θεωρει το καθε παιδι ενα μικρο θαυμα..που αν δεν δοιαμορφωσει σωστη προσωπικοτητα φταιει ο παιδαγωγος, οι γονεις, οι θεσμοι μπλα μπλα...κανεις δε δινει σημασια στα γονιδια και ολοι κατηγορουν τους δασκαλους και τους νηπιαγωγους...πρεπει επιτελους να παρουν αποφαση οι γονεις κ η κοινωνια οτι αν ενα παιδι θελει να διαβασει θα διαβασει απο μονο του κ οχι με εξωτερικη πιεση ουτε φταινε οι παιδαγωγοι γ αυτο! φταινε τα γονιδια του που το εκαναν μελετηρο! εμενα οσο κ να με επρηζαν οι γονεις μου να διαβασω μαθηματικα δε διαβαζα ποτε. αντιθετως, τα αγγλικα τα ξεσκιζα! επειδη ηθελα εγω και οχι επειδη με ωθουσε καποιος δασκαλος...αλλα οι γονεις δε θελουν ποτε να κατηγορουν τα παιδια τους και αυτο εχει περασει και στα ιδια γ αυτο κ εχουν μαθει να κατηγορουν μονο τους δασκαλους
Scroll to top icon