Υπάρχουν πολλοί αγενείς πελάτες που πετάνε τα ρούχα, τα αφήνουν στα δοκιμαστήρια και είναι αγενείς. Δυστυχώς υπάρχουν όμως και λυπάμαι που περνάς τόσο άσχημα στη δουλειά σου. Βέβαια δεν είναι κάτι προσωπικό, οι πελάτες δεν ξέρουν αν εσύ δουλεύεις από τα 17 και είσαι μόνος στον όροφο(το οποίο είναι πρόβλημα του καταστήματος, ο πελάτης δεν φταίει αν υπάρχει ανεπάρκεια προσωπικού κι ούτε το ξέρει), ούτε ξέρουν πόσο σε επηρεάζει η συμπεριφορά τους.Οντας κι εγώ πελάτισσα τέτοιων καταστημάτων πάντα προσπαθώ να διπλώνω τα ρούχα και να σέβομαι τη δουλειά των πωλητριών γιατί ξέρω πόσο λούκι μπορεί να είναι. Επετρεψέ μου όμως να σου πω οτι υπάρχουν και αγενείς πωλητές/τριες, που τους ρωτάς κάτι και με ξινισμένο ύφος χιλίων καρδιναλίων μετα βίας σου απαντάνε ή απλά σε αγνοούν και κάνουν οτι δεν σε ακούνε.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχουν δύο όψεις σε κάθε νόμισμα, πελάτες που βγάζουν κακό όνομα στους υπόλοιπους όπως και πωλητές. Μην το παίρνεις προσωπικά. Κι αν δεν αντέχεις προσπάθησε να αλλάξεις κατάστημα, αν υπήρχε περισσότερο προσωπικό ίσως να αισθανθείς καλύτερα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon