ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
21.4.2017 | 12:51

Γιατί το κανετε;

Είμαι ένας νέος άνθρωπος από επαρχία που συντηρώ μόνος μου τον εαυτό μου από τα 17.Δουλεύω σε γνωστή πολυεθνική με ρούχα και συχνά είμαι εντελώς μόνος σε έναν τεράστιο όροφο όπου πρέπει ταυτόχρονα να εξυπηρετω, να απαντώ σε τηλεφωνα,να παίζω τον σεκιουριτι, να μαζεύω δοκιμαστηρία,ταμείο κτλπ με τον φόβο μην έρθουν και μου την πουν, μην με θεωρήσουν ανίκανο και με διώξουν. Πραγματικά θλιβομαι με το πόσο εγωιστικα συμπεριφερεστε πολλοί από εσάς. Τα πετατε όλα κάτω, κάνετε τα τραπέζια χάλια, είστε αγενείς, φωναζετε στους υπαλλήλους που δεν φταίνε. Πραγματικά γιατί το κάνετε; Εχετε σκεφτεί ποτέ την πίεση που περνάμε και το τι ακουμε αν δεν προλάβουμε να έχουμε τον όροφο σε άψογη κατάσταση; Μπείτε λίγο στην θέση του άλλου γαμωτο..Πολλές φορές στο διαλλειμα μου κλαιω από τα νεύρα μου. Δεν έχω θέμα με την δουλειά αλλά με το πόσο ατομιστες είναι οι ανθρωποι
3
 
 
 
 
σχόλια
Πλέον αισθάνομαι λιγότερο προβληματικός που:- ξαναδιπλώνω όπως τα βρήκα, τα ρούχα που ξεδίπλωσα για να δω- επιστρέφω στη θέση τους εκεί που τα βρήκα, τα ρούχα που απέσπασα για να δοκιμάσω- δεν απασχολώ τους υπαλλήλους, αν δε το έχω πραγματική ανάγκηκ.ο.κ.
Υπάρχουν πολλοί αγενείς πελάτες που πετάνε τα ρούχα, τα αφήνουν στα δοκιμαστήρια και είναι αγενείς. Δυστυχώς υπάρχουν όμως και λυπάμαι που περνάς τόσο άσχημα στη δουλειά σου. Βέβαια δεν είναι κάτι προσωπικό, οι πελάτες δεν ξέρουν αν εσύ δουλεύεις από τα 17 και είσαι μόνος στον όροφο(το οποίο είναι πρόβλημα του καταστήματος, ο πελάτης δεν φταίει αν υπάρχει ανεπάρκεια προσωπικού κι ούτε το ξέρει), ούτε ξέρουν πόσο σε επηρεάζει η συμπεριφορά τους.Οντας κι εγώ πελάτισσα τέτοιων καταστημάτων πάντα προσπαθώ να διπλώνω τα ρούχα και να σέβομαι τη δουλειά των πωλητριών γιατί ξέρω πόσο λούκι μπορεί να είναι. Επετρεψέ μου όμως να σου πω οτι υπάρχουν και αγενείς πωλητές/τριες, που τους ρωτάς κάτι και με ξινισμένο ύφος χιλίων καρδιναλίων μετα βίας σου απαντάνε ή απλά σε αγνοούν και κάνουν οτι δεν σε ακούνε.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχουν δύο όψεις σε κάθε νόμισμα, πελάτες που βγάζουν κακό όνομα στους υπόλοιπους όπως και πωλητές. Μην το παίρνεις προσωπικά. Κι αν δεν αντέχεις προσπάθησε να αλλάξεις κατάστημα, αν υπήρχε περισσότερο προσωπικό ίσως να αισθανθείς καλύτερα.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon