Επιθετικό μάρκετινγκ λέγεται και ο τελικός σκοπός είναι να σε χτυπήσουν στις ανασφάλειες σου, γεγονός που θεωρούν ότι σε καθιστά πιο δεκτική και συνεπώς πιο καταναλωτική, σε πάσης είδους "προσφορές".Μου θύμισες δική μου πρόσφατη επίσκεψη στο γνωστό κατάστημα καλλυντικών, όταν έψαχνα να αλλάξω την κρέμα ματιών μου. Σταματώντας σε σταντ γνωστής εταιρείας φυσικών καλλυντικών, πρότερης ελληνικής ιδιοκτησίας και τσεκάροντας τις κρεμούλες τους, πετάγεται μια περιποιημένη πωλήτρια, λίγο μικρότερη ηλικιακά από μένα και μου λέει με ψυχρό χαμόγελο "Η κρέμα που κοιτάτε είναι για κοριτσάκια". Χαμογελώντας θερμά και κοιτώντας την ευθεία στα μάτια της απαντώ "Αααα, με συγχωρείτε, τις κρέμες για τα αγοράκια πού τις έχετε;". Μπλοκάρισε. Φεύγοντας της λέω, "όταν είστε έτοιμη, φωνάξτε με". Ούτε με φώναξε, ούτε ξαναπήγα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon