Επιθετικό μάρκετινγκ λέγεται και ο τελικός σκοπός είναι να σε χτυπήσουν στις ανασφάλειες σου, γεγονός που θεωρούν ότι σε καθιστά πιο δεκτική και συνεπώς πιο καταναλωτική, σε πάσης είδους "προσφορές".Μου θύμισες δική μου πρόσφατη επίσκεψη στο γνωστό κατάστημα καλλυντικών, όταν έψαχνα να αλλάξω την κρέμα ματιών μου. Σταματώντας σε σταντ γνωστής εταιρείας φυσικών καλλυντικών, πρότερης ελληνικής ιδιοκτησίας και τσεκάροντας τις κρεμούλες τους, πετάγεται μια περιποιημένη πωλήτρια, λίγο μικρότερη ηλικιακά από μένα και μου λέει με ψυχρό χαμόγελο "Η κρέμα που κοιτάτε είναι για κοριτσάκια". Χαμογελώντας θερμά και κοιτώντας την ευθεία στα μάτια της απαντώ "Αααα, με συγχωρείτε, τις κρέμες για τα αγοράκια πού τις έχετε;". Μπλοκάρισε. Φεύγοντας της λέω, "όταν είστε έτοιμη, φωνάξτε με". Ούτε με φώναξε, ούτε ξαναπήγα.
16.4.2018 | 18:32
Αι σιχτιρ
Βαρέθηκα να ακούω από πωλήτριες/πωλητές σε μαγαζιά καλλυντικών οτι έχω ακμή, οτι έχω μεγάλους κύκλους κάτω απ τα μάτια, οτι έχω ξηρό δέρμα,ρυτίδες, οτι δεν περιποιούμαι σωστά το δέρμα μου και διαλέγω λάθος χρώματα, οτι έχω πράσινες αποχρώσεις κλπ κλπ. Ακόμα και δίκιο να έχουν, να ψωνίσω θέλω όχι να δεχτώ παρέμβαση από έναν άγνωστο. Για να πουλήσουν το λένε, και μπορεί όντως να χρειάζομαι κάποιο προϊόν αλλά δεν παύει να μου φαίνεται θρασύτητα. Νιώθω τόσο κορόιδο εκείνη την ώρα που αφήνω να μου κάνουν τέτοια σχόλια και δεν βρίσκω καλή απάντηση.
4