
Καλά έκανες και το πήγες πίσω και να κάνεις παράπονα. Ελπίζω να ζήτησες να στο αλλάξει γιατί εκτός ότι το πλήρωσες, το ότι δεν ζήτησε έστω μια τυπική ''συγγνώμη'' είναι αγένεια προς το πελάτη. Παλαιότερα είχα πάει σε ένα φαρμακείο να αγοράσω βιταμίνες και ο φαρμακοποιός μου πλάσαρε αυτές που θα έληγαν σε ένα μήνα. Ήρθα σπίτι και το είδα μετά και φυσικά τις πήγα πίσω και ζήτησα καινούργιες. Ενώ είχε ο πονηρός καινούργια παρτίδα που θα έληγε μετά από χρόνο , μου έδωσε τις έτοιμες προς λήξη. Του τα έψαλα και έφυγα. Ήθελε να τις ξεφορτωθεί και δεν σκέφτηκε την υγεία μου γιατί με είδε ως χρήμα και δεν τον ενδιέφερε αν πάθω κάτι ή όχι. Συγγνώμη αλλά με νοιάζει εμένα του είπα.