Καλά έκανες και το πήγες πίσω και να κάνεις παράπονα. Ελπίζω να ζήτησες να στο αλλάξει γιατί εκτός ότι το πλήρωσες, το ότι δεν ζήτησε έστω μια τυπική ''συγγνώμη'' είναι αγένεια προς το πελάτη. Παλαιότερα είχα πάει σε ένα φαρμακείο να αγοράσω βιταμίνες και ο φαρμακοποιός μου πλάσαρε αυτές που θα έληγαν σε ένα μήνα. Ήρθα σπίτι και το είδα μετά και φυσικά τις πήγα πίσω και ζήτησα καινούργιες. Ενώ είχε ο πονηρός καινούργια παρτίδα που θα έληγε μετά από χρόνο , μου έδωσε τις έτοιμες προς λήξη. Του τα έψαλα και έφυγα. Ήθελε να τις ξεφορτωθεί και δεν σκέφτηκε την υγεία μου γιατί με είδε ως χρήμα και δεν τον ενδιέφερε αν πάθω κάτι ή όχι. Συγγνώμη αλλά με νοιάζει εμένα του είπα.
15.6.2018 | 15:40
ειμαστε σοβαροι ??
Πηγα σημερα στο φαρμακείο να πάρω ενα φάρμακο ( υποκλισμό για χρηση απο το ορθό) και η φαρμακοποιος δεν μου έδωσε αυτο που ειχε στο συρτάρι αλλα ενα αλλο κουτι κρυμμενο μεσα σε ενα δωματιο.Πάω σπιτι να κανω το φαρμακο, με το που ανοιγω το κουτι τι να δω. Ηταν χρησιμοποιημένο . Ελειπαν καποια πραγματα και η ταινια ασφαλειας σε ενα μπουκαλάκι ηταν κομμένη.Της το πήγα πισω και δεν μου ζητησε καν συγγνωμη που μου πάσαρε χρησιμοποιημένο φαρμακο. Με τα πολλα μου έδωσε ένα αλλο.Τη ρωτησα πώς γινεται να πουλάει χρησιμοποιημένα φάρμακα και μου ειπε οτι μαλλον καποιος αλλος ασθενης της το επέστρεψε.Καλα ειναι σοβαρη?? Δέχεται επιστροφη φαρμακου χωρις να ελέγξει την κατάσταση του προϊοντος? Να σημειωθει οτι η εταιρια που φτιαχνει το φαρμακο ΔΕΝ το σφραγίζει εξωτερικα το κουτι με προστατευτικη μεμβράνη. Αλλα η φαρμακοποιιος δεν εχει καμμία ευθυνη δηλαδη?Τι να κανω σε αυτη την περιπτωση ξερει κανεις??
2