Το νέο Opel Corsa είναι και ηλεκτρικό
Η έκτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Opel κατέφθασε πιο απολαυστική και τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ.
«Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο» και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του νέου Opel Corsa. Στην έκτη γενιά του, το δημοφιλές μοντέλο παρουσιάζεται εμφανώς διαφοροποιημένο σε σχέση με τους προκατόχους του, ακόμα πιο σύγχρονο, με δυναμική εμφάνιση και φυσικά τεχνολογίες αιχμής.
Η νέα γενιά του Opel Corsa βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) του PSA Group, διαθέτει σχεδόν ίδιες διαστάσεις με την προηγούμενη (μήκος 4,06 μέτρα), ωστόσο είναι σαφώς ελαφρύτερο (980 κιλά). Σχεδιαστικά, το ολοκαίνουριο Corsa διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, νέα μάσκα και προφυλακτήρα στο εμπρόσθιο τμήμα, ενώ στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι εξίσου εμφανείς, με νέα σχεδίαση στα φώτα και τοποθέτηση του προφυλακτήρα πιο χαμηλά. Στο σύνολό του το νέο μοντέλο δεν θυμίζει σε τίποτα το υπάρχον κατά μήκος του αμαξώματος.
Στην έκτη γενιά του, το δημοφιλές μοντέλο παρουσιάζεται εμφανώς διαφοροποιημένο σε σχέση με τους προκατόχους του, ακόμα πιο σύγχρονο, με δυναμική εμφάνιση και φυσικά τεχνολογίες αιχμής.
Στο επίσης ολόφρεσκο και υπερσύγχρονο εσωτερικό του νέου Corsa κυριαρχεί το νέο σύστημα infotainment για πλήρη συνδεσιμότητα και ψυχαγωγία, το οποίο συνδυάζεται με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών και, φυσικά, με την υπηρεσία Opel Connect. Άξια αναφοράς είναι και το Live Navigation, το οποίο ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία στους δρόμους, καθώς και οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήσης έκτακτης ανάγκης.
Παράλληλα, από το νέο Corsa δεν λείπουν τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED Μatrix, το οποίο η Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, και τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, που προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον.
Επιπλέον, εφοδιάζεται με νέα εμπρός κάμερα, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, διαθέτει προσαρμοζόμενο έλεγχο ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας Flank-Guard που λειτουργεί με αισθητήρα, όπως επίσης και σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου, καθώς και μια ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.
Στην «καρδιά» της έκτης γενιάς του Opel Corsa συναντάμε τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν diesel. Στους βενζινοκινητήρες η αρχική επιλογή είναι ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης με απόδοση 75 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ ακολουθεί ο υπερτροφοδοτούμενος 1.2 PureTech των 100 και 130 ίππων, ο οποίος με τη σειρά του συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είτε με αυτόματο 8άρι. Τέλος, όπως αναφέραμε ήδη διατίθεται και μια diesel επιλογή 1,5 λίτρων με απόδοση 102 ίππους.
Ωστόσο, την παράσταση κλέβει το Corsa-e, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου μοντέλου της Opel, η οποία κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων, με αυτονομία έως 330 χιλιομέτρων. Το ηλεκτροκίνητο Corsa αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην κατηγορία, ενώ θα είναι διαθέσιμο με τιμή από 28.890 ευρώ.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η αρχική τιμή για το νέο μοντέλο της Opel ορίστηκε στα 13.580 ευρώ στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων απόδοσης 75 ίππων, εξοπλισμένη με το βασικό πακέτο Edition, ενώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance η τιμή ξεκινάει από τα 14.580 ευρώ.
Αντίστοιχα, η έκδοση με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων (100 ίπποι) ξεκινάει από τα 14.380 ευρώ (Edition) και από τα 15.380 ευρώ (Elegance), ενώ αγγίζει τα 15.870 ευρώ στην κορυφαία έκδοση GS-Line. Επιπροσθέτως, το νέο Opel Corsa είναι διαθέσιμο και με τον 1,2 turbo κινητήρα βενζίνης με απόδοση 130 ίππους και τιμή από 17.280 ευρώ (GS-Line).
Στις diesel επιλογές συναντάμε έναν πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 102 ίππων και 250 Nm ροπής. Η τιμή του ξεκινάει από τα 15.980 ευρώ στην έκδοση Edition, από τα 16.980 ευρώ στην Elegance και από τα 17.280 ευρώ στην κορυφαία GS-Line.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.