Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter
1

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

O Trevor Williams είναι ένας φωτογράφος και κινηματογραφιστής από τον Καναδά.

Τα τελευταία 12 χρόνια ζει και εργάζεται στην Okayama της Ιαπωνίας.

Επιπλέον, είναι ο άνθρωπος πίσω από την TDUB Photo, που προσφέρει επαγγελματικές φωτογραφικές και διαφημιστικές υπηρεσίες σε ολόκληρη την Ιαπωνία.

Στον Trevor Williams, όμως, αρέσει να φωτογραφίζει και να καταγράφει κι εγκαταλελειμμένα κτίρια και τοπία σε ολόκληρη την Ιαπωνία, "πρoτού ανακτηθούν ολοκληρωτικά από τη φύση, και ξεχαστούν για πάντα.."

Πριν μερικούς μήνες η δουλειά του έγινε γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο, όταν οι εκπληκτικές και κάπως ποιητικά αλλόκοτες φωτογραφίες ενός εγκαταλελειμμένου στριπτιζάδικου από τα 70s, που βρήκε κι απαθανάτισε, έγιναν viral.

 

Οι πληροφορίες είναι ελάχιστες, κι απ' τις λεζάντες μαθαίνουμε ότι πρόκειται για ένα ξεχασμένο strip club που βρίσκεται σε ένα παρηκμασμένο σήμερα ορεινό θέρετρο της Ιαπωνίας

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

Τα εγκαταλελειμμένα μέρη είναι αδυναμία μου.
Προφανώς δεν είμαι η μόνη.

Η γοητεία που ασκούν οι εικόνες χώρων που κάποτε σφύζανε από ζωή, και τώρα μοιάζουν εκκωφαντικά άδειοι, είναι αναμφίβολη.

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

Ακόμα κι έτσι γυμνές, οι φωτογραφίες του εγκαταλελειμμένου αυτού strip club, εξακολουθούν να δίνουν στο θεατή μια αίσθηση πολυκοσμίας.

Απλά και μόνο κοιτάζοντας τες, καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι είχε συμβεί εκεί μέσα...

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

Κι αν αφεθείς και για λιγάκι παραπάνω, μπορείς σχεδόν να μυρίσεις τον καπνό και το ξεθυμασμένο φθηνό αλκοόλ, να ακούσεις τη μουσική, να νιώσεις τον ιδρώτα και την σεξουαλική αγωνία των θαμώνων.

Όλα φαίνονται να είναι ακριβώς όπως τα άφησαν...

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

Ένα ξεχασμένο παράνομο Γιαπωνέζικο strip club από τα 70s Facebook Twitter

Υπέροχα χρώματα, τρομερή ατμόσφαιρα.

Πανέμορφες.

**Βέβαια, το πιθανότερο είναι ο φωτογράφος να φώτισε κατάλληλα το club, και να έστησε το σκηνικό σχεδόν από την αρχή όταν το ανακάλυψε, αλλά ας μη το χαλάμε τώρα...

Αρχείο
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Οι φωτογραφίες είναι αδιάφορες.....μέχρι θανάτου.....απλή καταγραφή του χώρου. Θα μπορούσε να είναι εμπειρογνώμονας και όχι φωτογράφος αυτός που τις τραβάει...... Άσε που δεν υπάρχει τίποτα που να μαρτυρά το ένοχο "παρελθόν" αυτού του χώρου.