Γιατί η γαλλική πρεσβεία έκανε τη Μιμή Ντενίση Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής

Γιατί η γαλλική πρεσβεία έκανε τη Μιμή Ντενίση Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής Facebook Twitter
0

1. Εις ένδειξη μεγάληςευγνωμοσύνης του γαλλικού λαού, πουμέχρι σήμερα δεν έχει αναλάβει ναυποδυθεί στο θεατρικό σανίδι (όλουςτους ρόλους του έργου) την ιστορίακαμίας μεγάλης Γαλλίδας ηρωίδας. Καιαπό φόβο ίσως μήπως το επιχειρήσει στομέλλον.

2. Γιατί το παράσημοείναι ωραίο κόσμημα. Και από μικρή τηςάρεσαν τα άλογα.

3. Γιατί κάποιος πρέπεινα αποκαταστήσει την αδικαιολόγητηπαράλειψη του ελληνικού κράτους να τησυμπεριλάβει στους Μεγάλους Έλληνες(το κοινό της δεν βλέπει Σκάι).

4. Γιατί ξεκίνησε απόμοντέλο, πέρασε στη μετάφραση, από εκείστην υποκριτική την οποία υπηρέτησεμέσω ενός νέου θεατρικού είδους, τηναποκριάτικη βιογραφική υπερπαραγωγή(διαφορετικά ρούχα και μαλλιά κάθεφορά, με την ίδια να τα φοράει παίζονταςτον ίδιο ρόλο), άρα είναι πολυσχιδήςπροσωπικότητα. Και της πάνε όλα.

5. Παρ' όλα αυτά, ακόμασυζητάμε για τη διαφήμιση με την παντόφλατη Migato. Άρα έχει πειθώ και μένει στονκαταναλωτή. Της πάνε και οι παντόφλες.

6. Πιθανόν η νέα τηςπαράσταση έχει μεσαιωνικό θέμα καιχρειαζόταν το πρόμο. Τίτλο δεν ξέρω. Αςπούμε Εγώ, να είμαστε μέσα.

7. Γιατί η αφίσα στοθέατρό της πιάνει όλους τους εσωτερικούςτοίχους, ταβάνι, κυλικείο και φτάνειμέχρι και καμπινέ (είτε παίζει είτε όχιστο έργο) και λειτουργεί ως σήμανση γιατην είσοδο στην περιοχή που φέρει τοόνομά της «Ιλίσια Ντενίση» (ελάχιστοςφόρος τιμής της ελληνικής πολιτείας ημετονομασία των Ιλισίων).

8. Για να την αξιώσειο θεός να πει «Κύριε Πρέσβη, μαςκακομαθαίνετε» με ελαφρύ χαμόγελο,χέρι στο σαγόνι και σκουλαρίκι, ότανεκείνος θα της απονέμει το παράσημο.

9. Γιατί στο πρόσωπότης αναγνωρίζεται και τιμάται η δυσκολίατου να είσαι σωστή κι επιτυχημένηεπαγγελματίας, σύζυγος, μάνα, καλλιτέχνης,με μαλλί άψογο, στην τρίχα, για να παςστη λαϊκή, θεσπέσια φωνή και έντονοβλέμμα, καθηγήτρια και εσχάτως καιιππότης. Για να μην αναφέρω τη δυσκολίατου να προλαβαίνεις να ποζάρεις πάνταμε το ίδιο προφίλ σε κάθε φωτογραφία.

10. Για «την καλλιτεχνικήδράση της, η οποία συμβάλλει στηνακτινοβολία του γαλλικού πολιτισμούστην Ελλάδα». Χωρίς πλάκα τώρα, αυτόςείναι ο πραγματικός λόγος τηςπαρασημοφόρησης.

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ