1. Εις ένδειξη μεγάληςευγνωμοσύνης του γαλλικού λαού, πουμέχρι σήμερα δεν έχει αναλάβει ναυποδυθεί στο θεατρικό σανίδι (όλουςτους ρόλους του έργου) την ιστορίακαμίας μεγάλης Γαλλίδας ηρωίδας. Καιαπό φόβο ίσως μήπως το επιχειρήσει στομέλλον.
2. Γιατί το παράσημοείναι ωραίο κόσμημα. Και από μικρή τηςάρεσαν τα άλογα.
3. Γιατί κάποιος πρέπεινα αποκαταστήσει την αδικαιολόγητηπαράλειψη του ελληνικού κράτους να τησυμπεριλάβει στους Μεγάλους Έλληνες(το κοινό της δεν βλέπει Σκάι).
4. Γιατί ξεκίνησε απόμοντέλο, πέρασε στη μετάφραση, από εκείστην υποκριτική την οποία υπηρέτησεμέσω ενός νέου θεατρικού είδους, τηναποκριάτικη βιογραφική υπερπαραγωγή(διαφορετικά ρούχα και μαλλιά κάθεφορά, με την ίδια να τα φοράει παίζονταςτον ίδιο ρόλο), άρα είναι πολυσχιδήςπροσωπικότητα. Και της πάνε όλα.
5. Παρ' όλα αυτά, ακόμασυζητάμε για τη διαφήμιση με την παντόφλατη Migato. Άρα έχει πειθώ και μένει στονκαταναλωτή. Της πάνε και οι παντόφλες.
6. Πιθανόν η νέα τηςπαράσταση έχει μεσαιωνικό θέμα καιχρειαζόταν το πρόμο. Τίτλο δεν ξέρω. Αςπούμε Εγώ, να είμαστε μέσα.
7. Γιατί η αφίσα στοθέατρό της πιάνει όλους τους εσωτερικούςτοίχους, ταβάνι, κυλικείο και φτάνειμέχρι και καμπινέ (είτε παίζει είτε όχιστο έργο) και λειτουργεί ως σήμανση γιατην είσοδο στην περιοχή που φέρει τοόνομά της «Ιλίσια Ντενίση» (ελάχιστοςφόρος τιμής της ελληνικής πολιτείας ημετονομασία των Ιλισίων).
8. Για να την αξιώσειο θεός να πει «Κύριε Πρέσβη, μαςκακομαθαίνετε» με ελαφρύ χαμόγελο,χέρι στο σαγόνι και σκουλαρίκι, ότανεκείνος θα της απονέμει το παράσημο.
9. Γιατί στο πρόσωπότης αναγνωρίζεται και τιμάται η δυσκολίατου να είσαι σωστή κι επιτυχημένηεπαγγελματίας, σύζυγος, μάνα, καλλιτέχνης,με μαλλί άψογο, στην τρίχα, για να παςστη λαϊκή, θεσπέσια φωνή και έντονοβλέμμα, καθηγήτρια και εσχάτως καιιππότης. Για να μην αναφέρω τη δυσκολίατου να προλαβαίνεις να ποζάρεις πάνταμε το ίδιο προφίλ σε κάθε φωτογραφία.
10. Για «την καλλιτεχνικήδράση της, η οποία συμβάλλει στηνακτινοβολία του γαλλικού πολιτισμούστην Ελλάδα». Χωρίς πλάκα τώρα, αυτόςείναι ο πραγματικός λόγος τηςπαρασημοφόρησης.
σχόλια