Μέσα στο 2009 διεξήχθησαν τρεις μεγάλες εκθέσεις αφιερωμένες στα videogames, που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των «ψαγμένων» gamers καθώς και των άμεσα ενδιαφερόμενων εκπροσώπων του Τύπου. H πρώτη ήταν η «E3» (Electronic Entertainment Expo) που διεξήχθη από την 1η έως τις 4 Ιουνίου στο Λος Άντζελες. Πρόκειται για την παλαιότερη και εγκυρότερη έκθεση για games, που προσελκύει πάνω από 40.000 επισκέπτες.
Η δεύτερη και μεγαλύτερη έκθεση -από άποψη επισκεπτών (245.000 άτομα)- ήταν η «GamesCom» που διοργανώθηκε στην Κολωνία, όπου και εκπροσωπήθηκαν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές του χώρου, και η τρίτη είναι το «Tokyo Game Show», που διεξήχθη από τις 24 έως τις 27 Σεπτεμβρίου στην Ιαπωνία και συγκέντρωσε 185.000 επισκέπτες.
Και στις τρεις εκθέσεις, οι εταιρείες ανάπτυξης, παραγωγής και διανομής παιχνιδιών και εξαρτημάτων κατέστησαν σαφές ένα και μόνο πράγμα: το μέλλον των παιχνιδιών επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο ο παίκτης αλληλεπιδρά με αυτά.
Οι παρουσιάσεις όλων των μεγάλων παικτών του gaming industry σε αυτές τις εκθέσεις έδωσαν τη μεγαλύτερη βαρύτητα -επενδύοντας, φυσικά, μεγάλα ποσά- στο marketing των περιφερειακών.
Ο λόγος είναι απλός. Το νταβαντούρι γίνεται για το κέρδος των εντυπώσεων, αλλά κυρίως για το έξτρα -κυριολεκτικό- κέρδος που αποφέρουν τα περιφερειακά σε μια πλειάδα εταιρειών που κινούνται σε τροχιά γύρω από τους μεγάλους του χώρου. Πρόκειται, δηλαδή, για μια multi-billion βιομηχανία, που πρέπει συνεχώς να εφευρίσκει καινούργιους τρόπους να προσελκύει καινούργιους «πιστούς». Με άλλα λόγια, να κάνει gamers τους μέχρι πρότινος αρνητές και να μετατρέπει τους ήδη υπάρχοντες σε «ευαγγελιστές» των καινοτομιών τους.
Τα περιφερειακά είναι η δική τους «Βίβλος». Ας δούμε τι μέλλει γενέσθαι.
Wii
Μετά την τεράστια επιτυχία του Wii και του πρωτοποριακού controller Wii Remote της Nintendo , που απλά βελτιώθηκε ως προς την ανταπόκρισή του με την προσθήκη του Wii Motion Plus, και του Wii Balance Board, η γιαπωνέζικη εταιρεία κρύβει έναν ακόμα άσο στο μανίκι, το Wii Vitality Sensor. Πρόκειται για μια συσκευή που προσαρμόζεται στο δάχτυλο του παίκτη και μετράει τους παλμούς της καρδιάς του, δίνοντάς του λεπτομέρειες για την κατάσταση του σώματός του. Ενδεχομένως, η συσκευή να λειτουργήσει συνδυαστικά με κάποιο παιχνίδι Fitness ή με κάποια εφαρμογή - παιχνίδι για χαλάρωση δίνοντας ξεκάθαρα τον προσανατολισμό της Nintendo προς μια βιωματική εμπειρία gaming.
XboX 360
Tο Project Natal θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μας μέσα στη χρονιά που έρχεται, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις της Microsoft, επάνω σε αυτό το περιφερειακό θα χτιστεί η νέα κονσόλα της Microsoft, το XBOX 720. Το περιφερειακό δεν είναι παρά ένας ανιχνευτής κίνησης και προσώπου υψηλής ακριβείας με κάμερα, που βάζει το σώμα και τις αισθήσεις του παίκτη απευθείας στο επίκεντρο των παιχνιδιών, μετατρέποντάς τον σε «χειριστήριο». Απλά η Microsoft «πάτησε» σε μια γιαπωνέζικη, δοκιμασμένη... συνταwii, την οποία και τελειοποίησε. Λέγεται, ακόμη, πως η επόμενη γενιά Windows θα υποστηρίζει το Natal ως περιφερειακό ενός PC.
Playstation 3
To Wand, το χειριστήριο που μοιάζει με το κεφάλι μιας υπερμεγέθους καρφίτσας που αλλάζει χρώματα, θα στέλνει σήμα το οποίο θα διαβάζει η κάμερα του Playstation, το PlayStation Eye -άλλο ένα περιφερειακό το οποίο καλείται ο gamer να πληρώσει extra-, και θα το μετατρέπει σε κίνηση.
Secrets of Monkey Island: Special Edition, LucasArts
(PC, Xbox Live Arcade and iPhone/iPod touch)
Ποιος αλήθεια θυμάται το 256K αριστούργημα της Lucas Arts με το υπέροχο σενάριο και τα πιξελωτά γραφικά; Εάν ανήκετε σε αυτούς που έζησαν από κοντά την τριλογία «Monkey Island» στη διάρκεια της δεκαετίας του '90, τότε σίγουρα το έχετε κατεβάσει και ξαναπαίξει για πολλοστή φορά.
Εάν είστε fan των καλοσχεδιασμένων adventure με πειρατική θεματολογία, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε τον ήρωα της σειράς Guybrush Threepwood και τις ασύλληπτα καλογραμμένες περιπέτειές του στο Mêlée Island, φυσικά σε high definition
Τo κατεβάζετε στην τιμή των €8,99 στο url: www.lucasarts.com/games/monkeyisland/
.
Βαθμολογία 9,5
σχόλια