Aπό τον Πάνο Μιχαήλ
ο Λαζόπουλος όταν ήμουνα μικρότερος μου άρεσε.
photo Spyros Staveris/ LIFO
βέβαια τότε δεν είχα πάρει pref-α τι κρυβόταν ακριβώς πίσω απ’ τη δαιμονική του πολυπραγμοσύνη, το κατά βάθος εξημερωμένο γάβγισμα, το "ανιδιοτελές" πολιτιστικό του κριτήριο, την συμπλεγματική λίμπιντο της γενιάς του, που αναδείκνυε με το μανδύα του χιούμορ την ανάγνωση της ζωής ως σανατόριο των απανταχού αμοράλ κυνικών υστερικών.
με το γνωστό ύφος βέβαια.
της επιμνημόσυνης ρέγγας.
αν όμως ο Λάκης επιδίωξε και σε μεγάλο ποσοστό τα κατάφερε να
οργανώσει τον πυρήνα του έργου του (ιδιαίτερα μετά τη δεκαετία του 90) μέσα από το υβρίδιο ενός διαρκώς αυξανόμενου ναρκισσισμού, γιγαντώνοντας τις ελληναράδικες μυθοπλασίες the harryklynway, υποφωτίζοντας συστηματικά την ολοένα αυξανόμενη σχέση επιχειρηματία και ηθοποιού
που στο παρασκήνιο ανακάτευε και τελειοποιούσε τις επιδόσεις του στη μιντιακή διαπλοκή και το μανιπιουλάρισμα κι εγκαταλείποντας την τέχνη της υποκριτικής προς όφελος της τέχνης της προ-βολής, έχει να κάνει με αυτό καθ' εαυτό το γεγονός του ταρτουφικού βουγιουκ-λα(ϊ)κισμού της εικόνας Του.
συμπέρασμα; όσο και να σιγοντάρει παραπονεμένα λόγια και αντανακλαστικές καθηλώσεις δε μπορεί να κρύψει πια το γεγονός για όποιον (θέλει να) παρατηρεί πως αποτελεί αποσυμπιεστικό βραχίονα των οκνών και καραβοτσακισμένων μιντιαρχών (κυρία μου;-).
όσο τα αμοράλ υπο-λύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου θα εμφανίζονται να τιμούν αυτό που που σιχαινόντουσαν κάποτε, όσο η εκδικητική μικρότητα θα μεταμφιέζεται σε -όχι πια και τόσο λεπτοδουλεμένο- σατιρισμό, όσο οι φαιδρές μασονίες των κορπορατικών κουτσαβακίων θ’ αντιμετωπίζονται ως εκστατικοί μεσάζοντες (doesn't count αν μετά παίρνουμε τη μορφή τους), όσο ο κεκαλυμμένος κυνισμός θα σμίγει, as safe as harm θα μπορούσε, με τον αριστεριζούχο αισθηματισμό του αφελούς μεσαιοταξικού κοινού του, τόσο θα μαραίνονται οι τηλεοπτικοί (και λοιποί spirtoζικοι) νεολογισμοί του Λάκη.
αρκετά με τη παρωδία που ταυτίζεται με την δυσωδία.
ά-ει
χά-σου
(ομογενοποιημένο)
μυρμηγκάκι
__________
Πρώτη δημοσίευση: 12/10/2010
σχόλια