1. ΣΚΗΝΙΚΟ: Εντελώς αδιάφορο, αφού σημασία έχουν μόνο ο λόγος και το πνεύμα του παρουσιαστή. Ωστόσο, κάποιες φορές θα ταίριαζε ένα καφάσι γυρισμένο ανάποδα για να εξαπολύει διδακτικούς μύδρους όρθιος πάνω σε αυτό.
2. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: Άντρας με χαρακτηριστική εκφορά του λόγου οφειλόμενη είτε σε καταγωγή ή σε απολύτως αδιευκρίνιστα αίτια.
3. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Βρίσκεις ένα κανάλι μικρής εμβέλειας με παρουσιαστές που υπό κανονικές συνθήκες θα μπορούσες να τους πετύχεις μόνο ως ταλέντα στην Πάνια, επιλέγεις τον αγαπημένο σου και γράφεις κάθε μέρα την εκπομπή του στο βίντεο. Όταν δεν έχεις τι να δείξεις, δείχνεις τυχαία αποσπάσματα από τη δική του εκπομπή.
4. ΚΙΝΔΥΝΟΣ: Να σου έχουν προλάβει το κανάλι άλλοι. Η ανακάλυψή σου μετά την καθημερινή προβολή να γίνει πιο διάσημη από εσένα. Να γυρίσουν όλοι στη δική του εκπομπή και να χάσεις τον παράγοντα αιφνιδιασμό.
5. ΧΙΟΥΜΟΡ 1: Κορυφαία στιγμή της εκπομπής είναι ένα θολό upskirt ή η στιγμή που ο κεντρικός παρουσιαστής θα λεπτύνει τη φωνή του και θα αρχίσει να κουνιέται υποδυόμενος την αδερφή. Αυτός είναι και ο λόγος που οι γυναίκες δεν κάνουν σατιρικές εκπομπές στην Ελλάδα.
6. ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ: Ανέκδοτα, telemarketing, Αυτιάς, Ψωμιάδης.
7. ΧΙΟΥΜΟΡ 2: Επινόηση ατάκας που επαναλαμβάνεται ανάμεσα στα βίντεο, πριν και μετά τις διαφημίσεις, πριν και μετά την παύση για να γελάσει (ή να βγάλει κραυγές) το κοινό ή οι συμπαρουσιαστές. Παρόλο που η ατάκα ήταν αστεία τις πρώτες τρεις φορές, θα βγάλει ολόκληρη τη σεζόν.
8. ΚΥΡΙΩΣ ΣΑΤΙΡΑ: Οι ηλικιωμένοι που έχουν βγει για ψώνια στον δρόμο και εκτονώνουν τη σοφία τους μόλις δουν κάμερα και οι μαθητές που έχουν βγει για καφέ και μοιρολογούν για το ζοφερό μέλλον τους είναι το δίπολο άσκησης σάτιρας. Οι ενδιάμεσες ηλικίες δεν εκπροσωπούνται.
9. ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ: Κατανέμονται με βάση τον κανόνα που συνδέει αναλογικά τη συχνότητα πολιτικών σχολίων στην εκπομπή με το έντεχνο τραγούδι. Όπως και να έχει, όταν θα τραγουδούν, θα μπορείς να νιώσεις το άγχος τους να προλάβουν να φτάσουν το ρεφρέν πριν τελειώσουν οι χορηγοί του κρόουλ.
10. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ: Σχόλιο για τον Μητσοτάκη και την γκαντεμιά του (για τον Λαζόπουλο ισχύει το σχόλιο για τα όρια της σάτιρας και τον Αριστοφάνη).
σχόλια