Deadline for my memories (4)

Facebook Twitter
0

Σκηνές από ένα  Live

(1996 Rock of Gods) 

Όλα ξεκίνησαν με  μια απογοήτευση . Η είδηση ότι οι Foo Fighters  είχαν ακυρώσει «επειδή ο τραγουδιστής του συγκροτήματος τραυματίστηκε σε τροχαίο στο L.A» είχε ματαιώσει το όνειρο των περισσοτέρων από την παρέα μου , να δουν ζωντανά στη σκηνή έστω και ένα μέλος των θρυλικών Nirvana . 

Κατά μήκος του δρόμου που οδηγούσε στην Αποβάθρα 5 , ήταν γραμμένα ένα σωρό συνθήματα κατά των ονομάτων που εμφανίζονταν στο festival. Χαρακτηριστικό το «Πλήρωσε ρε κουτορνίθι  ο Iggy Pop πεινάει».

 Καθώς μπαίναμε  στο χώρο ένα σωρό μαυραγορίτες έπεφταν πάνω μας  για να μας πουλήσουν εισιτήρια . Η ζέστη ήταν αφόρητη αλλά ο κόσμος είχε συγκεντρωθεί από νωρίς. Έχω ακόμα την εικόνα ενός πατέρα με τον δεκάχρονο γιο του να έχει κατεβάσει μούτρα επειδή είχαν ακυρώσει οι foo fighters , δυο τρυπημένα πιτσιρίκια με t shirt του Moby και ένα σωρό κόσμο διαφορετικών ηλικιών που είχαν έρθει αποκλειστικά και μόνο για τον Iggy. 

Το πρώτο που θυμάμαι με το που  μπήκαμε  ήταν τα παράπονα όλων για το τσιμέντο. Στα μάτια μου όμως φάνταζε ιδανικό το μέρος για το συγκεκριμένο live . Μάλλον είχα συνδέσει το τσιμέντο με το Rock και την ηλεκτρονική σκηνή με τα λιβάδια . Οι φίλοι μου όμως γκρίνιαζαν « Δεν μπορείς να καθίσεις κάτω με αυτόν τον ήλιο» , «Ανοργάνωτοι μια ζωή σε αυτή την χώρα» , «Τα λεφτά μας πίσω ρε»

 

Δεν θυμάμαι ποιοι βγήκαν πρώτοι στην σκηνή. Ήταν ένα συγκρότημα που είχε ξεμείνει από την προηγούμενη μέρα και  αποφασίστηκε να καλύψει το κενό των Foo Fighters .Οι άνθρωποι ήταν αξιοπρεπέστατοι αλλά τα μπουκάλια έδιναν και έπαιρναν όση ώρα ήταν στην σκηνή.

 

 Όταν εμφανίστηκε ο Κωνσταντίνος Βήτα  μου ήρθαν στο μυαλό οι prodigy και ο Morrissey  . Φορούσα ένα λευκό πανωφόρι που περιόριζε τα χέρια του και έμοιαζε με ζουρλομανδία (No good start the dance) και στην τσέπη του παντελονιού του είχε ένα λουλούδι που μάλλον ήταν γλαδιόλα (Όπως ο Morrissey στα  live με τους Smiths ). Αν και ο ήλιος ήταν ακόμα ψηλά, ήταν δυναμίτης μαζί με τον Δέλτα.

 

Ό Moby πριν το Play του 1999 περίμενες να σου κάψει με τα κομμάτια του τα αυτιά . Εκείνη την μέρα το πέτυχε . Η ηλεκτρονική μουσική ακόμα ήταν στα πάνω της και είχε φανατικό κοινό . Ο μικρόσωμος σταρ έκανε άνω κάτω την σκηνή έχοντας πέσει σε techno παραλήρημα. Πίσω από την σκηνή ήταν τα καμαρίνια των καλλιτεχνών . Ξαφνικά στην μέση ενός κομματιού του Moby εμφανίζεται στην τζαμαρία ο Iggy Pop . Ο κόσμος αρχίζει να ουρλιάζει υστερικά δείχνοντας προς το σημείο που χαιρετούσε ο Iggy αναγκάζοντας τον έκπληκτο Moby να γυρίσει και ο ίδιος . Μάλλον εκνευρίστηκε

   

Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα ζωντανά τον Iggy Pop χωρίς να ξέρω τι να περιμένω. Ήμασταν μπροστά  στην πέμπτη σειρά περίπου. Όταν βγήκε ούτε θυμάμαι που βρεθήκαμε .

 

Για πάνω από τρία κομμάτια προσπαθούσα να κρατήσω την ισορροπία μου για να μην σκάσω στο τσιμέντο . Υπήρχε καφριλίκι ( σπρώξιμο , αγκωνιές , βρισίδι ) αλλά  αυτό τότε  ήταν το λιγότερο που με απασχολούσε .

 O Iggy είχε πετύχει από τις πρώτες νότες να καταργήσει  κοινωνικές τάξεις , φύλα και ηλικίες .Όλοι ήμασταν ένα κουβάρι που κινούσε ο ίδιος .Για λίγο είχες την ψευδαίσθηση ότι το 1996 είχε γίνει 1966 . Όλα ήταν Rock and Roll ! 

Ξαφνικά από το πουθενά προσγειώνεται ένα μπουκάλι στο μέτωπο του  .Έκπληκτοι τον είδαμε να συνεχίζει το κομμάτι  με το αίμα  να τρέχει ποτάμι .

Δύο άντρες  προσπαθούσαν  με πετσέτες να τον σκουπίσουν  και να του βάλουν πάγο ενώ εκείνος τραβούσε πίσω τα μαλλιά του και συνέχιζε κανονικά.  

Νομίζαμε ότι αυτό θα ήταν και το τέλος της συναυλίας εξαιτίας ενός ανώνυμου μαλάκα. Συνέχισε όμως  απτόητος για καμιά ώρα  αφού έριξε μερικά μπινελίκια.

 

Είχε περάσει τουλάχιστον τέταρτο και ήμασταν σίγουροι πια ότι ο Iggy δεν θα ξανάβγαινε στην σκηνή .Ο κόσμος είχε αρχίσει να αποχωρεί. Εμφανίζεται ξανά. Θυμάμαι κόσμο που είχε φτάσει στην έξοδο να μπαίνει τρέχοντας πάλι στον χώρο .

 

Ανεβάζει δυο κορίτσια στην σκηνή  .Στο δεύτερο κομμάτι κατεβάζει το παντελόνι. Ο κόσμος βρίσκεται σε  κωματώδη κατάσταση καθώς τραγουδάει χωρίς ρούχα. Τα δυο κορίτσια πέφτουν πάνω του . Βλέπω κόσμο να κάνει βουτιές από την σκηνή και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι αυτό το βράδυ θα προσγειωθούν στο τσιμέντο με ανοιγμένο κρανίο.

 Νομίζω ότι το ξημέρωμα με βρήκε στο Decadence.   

Υ.Γ

Όποιος θυμάται οτιδήποτε από εκείνο το live παρακαλείται να το αναφέρει στα σχόλια .      
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ